Şu anda herkes protesto ederken, Gen Üretim Derneği araştırmalarını yayınladı. Chen Feng ile ilgili tüm veriler normaldi ve kuralların ihlali bulunamadı.
Aynı zamanda, veriler kamuya açıklandı.
"Gerçekten hata yokmuş."
Kimse şaşırmamıştı.
Rapor mu?
Ne şaka ama. Bu zaten ilk kez olmuyordu.
"Yayınlanan verilere bakmak daha iyi."
Herkes tekrar izlemeye başladı ve hemen hayrete düştü.
Sayısız olasılık hayal etmişlerdi. Ancak, Chen Feng'in bu şekilde zafer kazanacağını hiç düşünmemişlerdi! Kullandığı gen reaktifi...
Aslında böyle bir genmiş!
"Bu..."
"S*ktir? Bu gen?"
"Bekle, bu nasıl mümkün olabilir?"
Herkesin şaşkın ifadeleri vardı.
Bunun nedeni, nihayet Chen Feng'in zaferinin ardındaki sırrı öğrenmeleriydi.
- - - -
Mutasyona Uğramış Mavi Yarasa Geni
Sınıf: E
Fonksiyon: 3 saniyeliğine kişinin ruhsal enerjisini 500 puan arttır.
- - - -
Tam o anda, Chen Feng yaklaşık 20 tane mutasyona uğramış Mavi Yarasa genini doğrudan aktive ederek korkunç bir ruh geliştirme etkisi yaratmıştı! Serbest bırakılan verilere göre, bu özel olarak birleştirilen reaktifleri kullandıktan sonra, ruh özelliği 200 puandan 10.000 puana yükselmişti.
"Bu..."
Hiç kimse, bunun başlangıçta tahmin ettikleri şeye bu kadar yakın olmasını beklemiyordu.
Mavi Yarasa geni, gerçekten de mutasyona uğramıştı!
Chen Feng, böylesine eşsiz bir yeteneğe sahipti!
Ancak...
Mutasyona uğramış olsa bile, aynı anda aktive edilmeleri mümkün değildi, değil mi?
"Chen Feng genetik yeteneğini kullanmış olmalı."
Sun Han verileri görünce, bundan daha da emin oldu.
"Bu veriler yanlış. Birinin bu miktarda geliştirme kullanması imkansız! Ruh niteliğinde böyle bir yükselme, kişiyi parçalara ayıracaktır!" Sun Han, sanki verilere inanmıyormuş gibi bağırdı.
Haklı! 200'den 10.000'e yükselmek mi?
Android olsa bile, böyle büyük bir artışa dayanamazdı!
Bu, sağduyuya tamamen aykırıydı.
Üretici Chen Feng olsa bile, yine de imkansızdı.
Ancak...
Peki ya kimse bu kadar büyük bir artışa dayanamazsa ne olmuş?
Şu anda, kayıtlar devam etti.
Bu kez, video kaydı sayısız kez yavaşlatıldıktan sonra, nihayet her şey açıkça görünüyordu: Chen Feng'in Android'i rakibini tek vuruşta öldürdükten sonra, kendi vücudu da yavaş yavaş yıkılıyordu.
Üç saniye sonra, tüm vücudu parçalandı ve öldü.
Niteliklerdeki korkunç artış nedeniyle, Android daha fazla dayanamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...