Bölüm 154: Gen Silahlanma!

1.2K 142 14
                                    


"Bei Ta öldü mü?"

Herkes oldukça şaşırmıştı.

Hiç kimse, bir an önce korkusuz olan Bei Ta'nın, bir an sonra siyah enerji tarafından sefil bir şekilde ölmesini beklemiyordu.

10 kat savunma mı?

Sadece bir şakaydı.

"Bei Ta'yı nasıl buldu?"

Hiç kimse anlayamamıştı.

Mutasyona Uğramış Karanlık Sıçan, hiçbir saldırı gücüne sahip olmayan bir tür yaşam formuydu. Ancak, küçük boyutu ve son derece korkunç gizlenme yetenekleri nedeniyle, kullanıcıdan daha üstün kişilerin bile bulması çok zor olurdu. Bei Ta dönüştükten sonra, Mutasyona Uğramış Karanlık Sıçan'ın tüm yeteneklerini mükemmel bir şekilde kullanmıştı. Ama Chen Feng...

Sadece bir saniye kullandı!

"Kim bilir?"

Herkesin kafası karışmıştı. Hiç kimse, Chen Feng'in bunu nasıl yaptığını açıklayamadı.

Sadece, Chen Feng'in gözlerini kapattığını görmüşlerdi. Ancak, gözlerini yeniden açtığında, doğrudan Bei Ta'yı yakaladı.

"Muhtemelen, güçlü bir izci reaktifi." diye tahmin ettiler.

"Bu mümkün değil."

Birkaç kişi başlarını salladı.

Chen Feng'in birikimi, hayal ettiklerinden çok daha korkunç görünüyordu.

"Ne kadar yazık."

Sayısız insan pişmanlıklarını iç çekti.

Aslında, Chen Feng'in kandırılmasını ve mağlup olmasını görmek istemişlerdi. Beklenmedik bir şekilde, Bei Ta'nın hilesi Chen Feng tarafından kolayca engellendi.

Bei Ta'nın yenilgisine gelince?

Bunu şaşırtıcı bulmadılar.

Chen Feng'in şimdiye kadar sergilediği birikim miktarı, Bei Ta'nın çok üstündeydi. Şu anda, şaşırtıcı bir haber parçası da ortaya çıktı.

Yun Xiaoduo vs Qin Hai, Qin Hai kazandı!

"Hua -"

Herkes alarma geçti.

Yun Xiaoduo yenildi mi?

Qin Hai'nin gücünü bilmelerine rağmen, sayı avantajını elinde tutan kişi Yun Xiaoduo idi. Tek bir Yun Xiaoduo, aslında üç kişiye eşdeğer idi.

Küçük eşek, üçü arasında gen üretebilen tek kişiydi. Ancak, hem büyük sarı top hem de Yun Xiaoduo malzeme toplayabilirdi. Savaşırken, gen reaktiflerini de kullanabilirlerdi.

Doğal olarak bu, 3 vs 1'e eşdeğerdi.

Bu şartlar altında hala yenildi mi?!

"Ne oldu?"

Herkes bir anda Yun Xiaoduo'nun canlı yayın odasına girdi.

"Ah ah ah ah ah, ne kadar yazık!"

"Çok uzun süre direndiler, ancak yine de mağlup oldular."

"Çok kızgın hissediyorum."

Sohbet satırı, çılgınca spam edildi.

Herkes, Yun Xiaoduo'nun mücadelesini tekrar izledi ve nasıl yenildiğini anladılar.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin