Bölüm 141: Chen Feng'i Analiz Etmek

1.3K 144 4
                                    


"Chen Feng... "

Herkesin kalbi öfkeyle yanıyordu.

Bu, ilk 10'a girenler için özellikle doğruydu!

Dâhileri ayaklarının altına alan Chen Feng...

Bu tür başlıklar, ilk 10 dâhinin tek bir Chen Feng edemediğini, bilerek ilk sırada yer almasına izin verdiğini, muhtemelen ilk 10'un o kadar da güçlü olmadığı, ünlü üreticilerin şakadan başka bir şey olmadığı vb... Her türlü eleştiri yapılıyordu.

Ne?

Chen Feng'in ilk sırada yer alması kendi gücü sayesinde değil de diğerlerinin çok zayıf olmasından mı kaynaklanıyordu?

Ne? Hepiniz, Chen Feng'in ne kadar işe yaramaz olduğunu söylerken, önce kendi idollerinizin ne kadar işe yaramaz olduğunu düşünmeniz gerekmez mi?

Chen Feng her eleştirildiğinde, diğer dokuz kişi de işin içine giriyordu.

Ne zaman Chen Feng hatırlansa, diğer dokuz kişi de eleştirilmek üzere sürüklenecekti.

...

Ne olursa olsun, dokuz kişi Chen Feng'in suçunu üstleniyordu.

Belli bir dondurma dükkanında.

"Ah ah ah ah ah ah— bu genç bayan çileden çıktı!!" Yun Xiaoduo öfkeyle patladı. "Şuna bir bak! Chen Feng'i eleştirirken, aslında beni de içine sürüklüyorlar. Ah Ah Ah, bunun benimle ne ilgisi var?!"

"Şu Song Daziu denen p*çe bak!"

"Bu adamın, 'Şimdiye kadar Acemi Gen Yarışmasında gördüğüm en kötü dâhiler' demesinin anlamı ne? Pislik, geçen yıl da aynı şeyi söylemedin mi? Şu adam da var..."

"Ve bu adam..."

Yun Xiaoduo hepsini küçük eşeğe gösterdi.

Küçük eşek, yüzünde masum bir ifadeyle Yun Xiaoduo'nun gösterdiklerine baktı.

"Neye bakıyorsun!"

"Bundan sonra yemek yemene izin yok!"

"Sadece kazandığında yemek yiyebilirsin. Bir sonraki turda, Chen Feng'i yenmeliyim. Hmph. Bu baş belasına izin veremem -" Yun Xiaoduo nefes nefeseyken, öfkeli bir şekilde konuştu.

Dükkanda, büyük tüylü bir top çılgınlar gibi dondurma yiyordu.

"Ao—"

Küçük eşek haksızlığa uğradığını hissetti.

İyi, sadece yemesine izin verilmediği gerçeğini kabul edebilirdi. Ancak, diğerleri yerken izlemeye zorlanmak mı? Bu çok aşırıydı!

"Ao Ao—"

Küçük eşek oldukça kızgındı.

Bunların hepsi lanet olası Chen Feng yüzünden olmuştu. Bu sefer, o adamla düzgün bir şekilde ilgilenmek zorundaydı!

Aynı zamanda, Qin Hai, Lin Ke...

Herkesin öfkesi, Chen Feng'in üzerine sabitlenmişti.

Bir sonraki tur olan beşinci turda, onlar, Chen Feng'e bir ders vermek zorundaydı!

Onlar, ilk 10'daki gerçek dâhilerdi. Potansiyellerini ve temellerini kanıtlamak zorundaydılar. Kesinlikle Chen Feng'in hile kullanarak kazanmasına izin veremezlerdi.

Dahası, bazı kişiler, diğer en iyi 10 katılımcıyla iletişim kurmuşlardı. Chen Feng'e karşı grup kurabileceklerini düşünüyorlardı!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin