Usta düzey üretici sertifikası!
En düşük gereksinim 10.000 puan ruhsal enerji!
Sadece zirve D-sınıfı veya C-sınıfındaki kişilerin ruhsal enerjisi yeterliydi. Normal şartlar altında, zirve D-sınıfı olanlar bile sadece minimum gereksinimi karşılayacaktır. Bir kişi, sadece minimum gereksinimi karşılayarak üretmek mi istiyor? Oldukça zor olurdu!
Bu nedenle, eğer bir kişi usta düzey üretici olmak istiyorsa, önce C-sınıfında olması, herkes tarafından kabul edilmişti.
Chen Feng'e gelince?
Sadece zirve E-sınıfıydı!
Ruhsal enerjisi sıradan bir insanı aşsa bile, sadece 1500 puandı! Sadece 1500 puan ruhsal enerji ile usta düzey üretici sertifikasını denemek mi istiyor?
Delirmiş olmalı?
Tanınmış bir üretici kaşlarını çattı. "Bu sefer biraz pervasız davranıyor."
Bütün bu süre boyunca, Chen Feng'in eylemlerinde biraz gösteriş yaptığını düşünseler de, hala onu onaylamışlardı. Ancak şimdi, bu çocuğun gösteriş yapmaktan hoşlandığını düşünmeye başladılar.
Halen, 1500 puan ruhsal enerjiye sahipti!
Usta düzey üretici sertifikası mı?
Sansasyonelliği aramak dışında, bu sertifikayı denemenin amacı neydi?
Üreticilerin büyük bir çoğunluğu, esas olarak düşük profilli olmayı ve istikrarlı bir şekilde gelişmeyi tercih ediyor. Chen Feng'in aceleci yöntemleri bazı üreticilerin kızgınlığını çekmişti.
"Bu küçük yeteneğiyle, çok fazla gösteriş yapıyor, değil mi?" iyi donanımlı bir kadın üretici, homurdanarak söyledi.
Arkadaşı gülümsedi. "Ha Li, bir acemi için çok sert olma. Denemeye cesaret ettiğinden, bunun için yöntemleri olmalı. 2 yıl önce ilk kez katıldığın zaman, bunu yapacak cesaretin olduğunu hatırlamıyorum."
"Böyle bir cesarete neden ihtiyacım olsun? Eğer gereksinimi tam olarak karşılayamıyor, fakat ruhsal enerjisi gereksinime yakınsa, o zaman bir şansın olabilir! Ancak, şu anki ruhsal enerjisi sadece 1500! Kimi kandırmaya çalışıyor!" Ha Li homurdandı ve rahatsız olmuş bir şekilde, "Bir kişi, her üretim sertifikası denemesinde, çok fazla test materyali boşa harcanıyor. Eğer bir kişi, sertifika sınavını güvensiz bir şekilde denerse, bu sadece kaynakları israf etmek olur!"
Şu anda, Chen Feng zaten usta düzey üretici sınavına başlamıştı.
Herkesin şu anda neler düşündüğünü çok iyi biliyordu. Ayrıca, mevcut eylemleri, kendisini hangi duruma ittiğinin de farkındaydı.
Hatta önceki hayatında, birisi orta okuldan direk üniversite giriş sınavlarına girseydi, bazı medya kuruluşları ve gruplar tarafından sözlü olarak saldırıya uğrayabilirdi. Bu dünyada da aynı şey olurdu. Uzun zaman önce, bu durumlara alışmıştı.
Birinin 1500 puan ruhsal enerjisi var diye, başaramaz mıydı? Sadece E-sınıfında olduğundan, başaramaz mıydı?
Ne kadar saçma!
Chen Feng'in gözleri parladı.
Shua!
Formül verilerini okundu!
Gen üretimi başladı!
İlk olarak, Chen Feng sertifikasyon formülünü ezberledi. Daha sonra, gerekli tüm malzemeleri hazırladı ve üretime başlamadan önce hepsini yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...