"???"
Xie Kangzhong'un yüzünde sersemlemiş bir ifade vardı. Üç metre yüksekliğe sahip olan devasa vücudu, tamamen sersemlemiş gibi olduğu yerde durdu. Bir inç yüksekliğindeki mini Lav Devine bakarken tamamen şok olmuştu. Bu şey de neydi?
"Bu da ne böyle?"
Wang Chun da sersemlemişti.
Eğer Chen Feng'in elini sallayıp Rüzgar Bıçaklarının mini lav devine dönüştüğünü görmeseydi, bu mini devlerini Xie Kangzhong'un yarattığını düşünürdü.
"???"
Wang Chun da sersemlemişti. 'Burada neler oluyor?'
Şu anda, Chen Feng seri bir şekilde cüceler yaratıyordu.
Whoosh!
Whoosh!
Rüzgar Bıçakları birbiri ardına birleşti.
Chen Feng Şanslı Aura'yı tamamen aktive etmişti.
Cüceler birbiri ardına ortaya çıktı. Kısa bir süre sonra, Chen Feng'in önünde, tam olarak aynı görünen 40 ila 50 lav cücesi vardı.
"Gidin!"
Chen Feng Xie Kangzhong'u işaret etti.
Fwaaash!
Lav cücelerinden oluşan grup Xie Kangzhong'u çevreledi.
Whoosh!
Whoosh!
Cüceler grubu, Xie Kangzhong'un vücuduna tırmanmaya başladı. Bazıları kollarına bazıları ayaklarına geri kalanı da vücuduna sarıldı.
"Bas git!"
Xie Kangzhong öfkeyle bağırdı.
Kollarını öfkeli bir şekilde salladı. Ne yazık ki, hiçbir etkisi yoktu. Tüm cüceler sarsılmaz bir şekilde duruyordu. Ne kadar sallarsa sallasın hiçbir etkisi yoktu.
Bang!
Vücudunda korkunç alevler ortaya çıktı.
Bu cücelerin alev emme yeteneği yoktu. Bu nedenle, alevle vurulduğunda ağır hasar gördüler. Ancak, bir insan gibi et ve kandan oluşmadıkları için hasardan korkmalarına gerek yoktu.
Bunun yerine, yaralandıktan sonra, cüceler daha da korkunç görünüyordu.
"Lanet olsun!"
Xie Kangzhong tedirgin olmaya başlamıştı.
"Onları kontrol eden sensin."
Tepkisi oldukça hızlıydı ve söylerken küçümseyici bir şekilde gülümsedi. "Belki onlara zarar veremem. Ancak, sana zarar verebilirim. Seni öldürdüğüm sürece, doğal olarak dağılacaklar."
Bang!
Xie Kangzhong'un elinde alev gücü yoğunlaştı.
Ancak.
Tam o anda, bir grup cüce Xie Kangzhong'un yumruğuna tırmandı ve elindeki alev gücünü emdi. Xie Kangzhong'un başlangıçta alev enerjisiyle dolu sağ yumruğu normal bir kaya haline geldi.
Bang!
Yumruğu yere düştü.
Zemin parçalandı.
Xie Kangzhong'un ayağının altındaki zemin sallandı ve ardından...
"Ka cha!"
Sağ kolu kırıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...