Qin ailesi harabelerinde, Genetik Birlikten savaşçılar etrafı ablukaya almıştı. Belli bir uzaklıkta, iki kişi neler olup bittiğini izliyorlardı.
"Zamanı geldi..."
"Mhm."
"Ne kadar eminsin?"
"%90!"
"Bu yeterli. Qin ailesi ile yaptığımız araştırma sonuçları, Genetik Birlik ve Gen Üretim Derneği'nin eline geçmemeli"
"Anlaşıldı."
"Doğru, son dakikada katılan stajyerler..."
"Çok fazla şey yapamayacaklar."
"Bu iyi o zaman."
İkisinin konuşması yavaş yavaş durdu.
Her şey planladıkları gibi gidiyordu.
* * *
Aynı zamanda,
Qin ailesi kalıntılarındaki zifiri karanlık tünelde; Chen Feng ve diğerleri karanlık ucubelerle çevrilmişti. Her bir karanlık ucubeden korkunç bir aura çıkıyordu. Her birinden hissedilen güç, D-sınıfına aitti!
İşler zahmetli olmaya başladı!
Herkesin ifadesi çirkinleşti. Bu bir yarışma değildi ya da sanal dünya. Bu D-sınıfı ucubelerle savaşmak için tamamen niteliksizlerdi!
Ne yapmalıyız?
Tamamen umutsuz bir durumdu.
"Panik yapmayın!" Qin Hai sakin bir sesle söyledi. "Sadece birkaç saniye dayanmamız gerekiyor ve iki kıdemli yardıma gelecektir. Sun Han, savunma tipi gen reaktiflerini en iyi kullanan sensin, değil mi?"
"Hepsi tükendi!"
Sun Han pişmanlıktan ağlamak istedi. Daha önce, karanlık zombi ortaya çıktığı zaman, tüm gen reaktiflerini boşa harcamıştı!
Lin Ke...
Bei Ta...
Onlar için de aynıydı.
"Hu—"
Qin Hai derin bir nefes aldı.
"Merak etmeyin."
"Xiaoduo, Chen Feng, ikinizin de hala gen reaktifleri var, değil mi?"
"Mhm."
"O zaman ikinize güveneceğiz."
"Anlaşıldı."
Chen Feng endişeli bir şekilde cevap verdi.
"Sadece birkaç saniye dayanmaya çalışın ve kurtulmuş olacağız."
Qin Hai'nin sesi, panik yapan birkaç kişiyi sakinleştirdi. Yakında, sakinliklerini geri kazandılar ve genetik yetenekleriyle yardım etmeye başladılar.
Bang!
Bang!
Chen Feng ve diğerleri, kalan son gen reaktiflerini aktive ettiler.
Savunma tipi gen reaktifleri!
Saldırı tipi gene reaktifleri!
Bu gen reaktiflerinin aktivasyonunu desteklemek için güçlerini kullanıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...