Bölüm 159: Chen Feng'in Karşı Saldırısı!

1.1K 150 3
                                    


"Lanet olsun!"

"Chen Feng gerçekten kaçınma yeteneğine sahip mi?"

"66666666 "

"Böyle korkunç bir gen silahlanmasıyla başa çıkmak için bir çözüm yolu bulabilir mi?"

Herkesin gözleri parladı.

Simüle edilmiş ortamda...

Chen Feng orijinal yerinde duruyordu. Yüzündeki hafif gülümseme açıkça görülüyordu. Her iki gözü de kapalıyken, kendisine doğru gelen koyu altın görüntülerden rahat bir şekilde kaçınıyordu.

Bir vuruş!

İki vuruş!

Üç vuruş!

Chen Feng her saldırıdan kaçındığında, izleyicileri hayran bıraktı.

Chen Feng gerçekten de kaçınma yeteneğine sahipti!

Herkes, heyecanlı bir şekilde ayağa kalktı.

İzleyicilerin, yakında sona ereceğine inandığı maç, bir kez daha heyecanlı hale gelmişti. Chen Feng'in rahat bir şekilde kaçınması ve kendine güveni, Qin Hai'nin gücünü gizleyen tek kişi olmadığını kanıtlamıştı. Chen Feng de gücünü gizlemişti.

"Bu adam..."

Qin Hai'nin yüzünde endişeli bir ifade ortaya çıktı.

Bu gen silahlanmasının gücünü oldukça iyi biliyordu.

Büyük ölçüde artan gücü ve ruhsal enerjisiyle birleştiğinde, gen silahlanması son derece güçlüydü. Sadece Chen Feng'in hayatta kalması nasıl mümkün olabilir?

"Buna inanmayı reddediyorum."

Qin Hai'nin gözlerinde soğuk bir parıltı titredi.

Shua!

Shua!

Qin Hai hızla hareket etmeye başladı. Arkasında, birbiri ardına görüntüler ortaya çıktı.

Geçtiği her yerde, bir görüntü ortaya çıktı. Qin Hai'nin her adımından sonra, öldürme niyetiyle dolu olan bir görüntü ortaya çıktı.

Xiu!

Xiu!

Birbiri ardına koyu altın görüntüler, Chen Feng'e doğru saldırıya geçtiler.

Bu görüntülerden her biri, Chen Feng'e doğru ilerlerken bir an görünüyor hemen ardından kayboluyordu. Korkunç derecede hızlıydı.

Son derece hızlı!

Son derece güçlü!

Ancak, Chen Feng her zamanki gibi sakindi.

Her hareketiyle, koyu altın görüntüleri atlatıyordu. Görüntüler birbiri ardına ortadan kayboluyor ve Chen Feng'in yanında ortaya çıkıyordu.

Shua!

Shua!

Seyirciler, bunu izlerken kıyaslanamaz bir şekilde heyecanlanmıştı.

Çok güçlü!

"İşte görmek istediğim savaş bu!"

"Maçtan sonra, Qin Hai'nin bu gen silahlanması kesinlikle dünya çapında bilinecek."

"Katılıyorum."

Böyle mükemmel bir saldırı...

Böyle korkunç görüntüler...

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin