Bölüm 35: İpleri Elinde Tutan Kişi

1.4K 178 7
                                    


Bitti mi?

Yorgun bir şekilde, Xu Fei ve geri kalanı mesafeye baktı.

Orada... Başka bir siyah giyinik D-sınıfı savaşçı vardı. Şu anda, o canavar tarafından hedef halindeydi, onunla uğraşıyordu.

"Öldürün onu."

Xu Fei bir bakışta meselenin dönüm noktasını gördü ve şiddetle "Canavarla meşgulken bu fırsatı kullanın" dedi.

"Anlaşıldı."

Zhou Ling ve diğerleri onu yakaladı. Dört kişilik ekip bir kez daha harekete geçti. Öldürücü hamleleri hemen ortaya çıktı ve Ejderha1'e saldırdılar. Bu kez, herhangi bir güven yoktu. Bu tamamen çaresizce bir mücadeleydi! Ancak, beklenmedik bir şey oldu. O siyah giyinik adam kendini hiç savunmadı, tüm saldırıları aldı.

Bang!

Kan sıçradı.

Siyah giyinik adam aslında Xu Fei ve diğerleri tarafından delindi ve anında öldü!

Bu...

Herkes gözlerini genişletti.

Bu nasıl mümkün olabilir?

Chen Feng'in kalbi titredi.

Öldü mü?

Böyle mi öldü?

Önceki adamdan çok daha güçlü olan operasyonun beyni, böyle mi öldü? Belli ki saldırılarını kolayca atlatabilirdi!

Bu adam...

Herkesin şaşkın olduğu anda.

Kan kaynamaya başladı.

Siyah giyinik adamın cesedi havada kan havuzuna dönüştü ve D-sınıfı mutasyona uğramış canavarı sardı. Canavar, bir feryat eşliğinde kanı rafine edildi! Herkes tepki bile veremeden önce, mutasyona uğramış canavar ortadan kayboldu. Havada, sadece bir damla mavi renkli kan özü kaldı.

Bu, Deniz Ejderhası kan özü idi!

"Bu adam..."

Chen Feng'in gözleri daraldı.

Sorumlu öğretmenin kaçışı ve hayatta kalmaları ile, Deniz Ejderhası kan özünün arıtılması için gereklilikler karşılanmamıştı. Bu nedenle, bu adam boşluğu doldurmak için kendi kanını kullanmaya karar vermişti.

Ne kötü bir kalp!

Ne korkunç bir adam!

Sona mı erdi? Nasıl mümkün olabilir! Böyle bir insanın kurban edilmesinden sonra üretilen Deniz Ejderhası kan özünün ellerine düşmesi nasıl mümkün olabilir?

Ama belli ki ölmüştü. O zaman...

O adam beyin değildi!

Chen Feng ve geri kalanı kafa derilerinin uyuştuğunu hissetti ve birbirine bakış attılar. İki tane D-sınıfı savaşçı aslında sadece ayak takımıydı? Gerçek beyin ne kadar korkunçtu?

"Ha Ha Ha."

"Hayatta kaldık!"

Tüm öğrenciler coşkuluydu.

Kurtulduk!

Bu keşif onları birçok kez umutsuz duruma sokmuştu. Bu güçsüzlük ve acı hissi, hayatları boyunca unutmayacakları bir şeydi!

"Teşekkürler, Chen Feng."

Sayısız öğrenci minnettar hissediyordu.

Chen Feng başını salladı ve konuşmadı. Sadece sessizce denize baktı. Öğrencilerin mutlu ifadesi bir anda dondu. Chen Feng ve Xu Fei'nin grubunun çirkin ifadesini gördüklerinde, bir şey fark ettiler ve korkuyla titremeye başladılar, olabilir mi...

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin