Bölüm 73: Birinci Sıra!

1.4K 176 6
                                    


O gece saat 11:30'da, etkinlik sona ermek üzereyken, herkesin beklentilerinin dışında, En Güçlü Gen dükkanında başka bir Altın Karınca Geni – Yüce ortaya çıktı ve bir kargaşa yarattı.

"Yine başladı!"

"Çabuk!"

"Çabuk, satın al."

Sayısız insan yarışmak için koştu.

"Ben bittim!"

Birinci sıradaki dükkan sahibinin kalbi buz gibi hissetti.

Chen Feng hala üçüncü sırada olmasına rağmen, bu geni ne kadara sattığına bakılmaksızın, artık ilk sırada yer alma şansına sahip olmadığı açıktı. Sadece kendisi değil, ikinci sıradaki dükkan sahibi bile, Chen Feng'in elinde ezici bir yenilgiye uğrayacağını beklemiyordu!

Dükkan sahibi acı bir şekilde gülümsedi.

Şu anda, Mutasyona Uğramış Altın Karınca Genin açık artırması başlamıştı. Kalabalık bu saatte azalmış olmasına rağmen, hala 2.8 milyonluk nihai fiyat ulaştı!

Başka bir yüksek fiyat!

"Bitti!"

Chen Feng, kararlı bir şekilde yumruğunu sıktı.

Chen Feng, bu birkaç kişinin F-sınıfında sıkışmış kişiler olduğunun farkındaydı. Dahası, bunlar zengin kişilerdi. Bundan sonra, Mutasyona Uğramış Altın Karınca Geninin fiyatı normale geri dönecekti. Bu üçüncü geni üretmek için Chen Feng, etkinlik sona ermeden önce, şans değerinin 20 puana ulaşmasını bekledi.

Neyse ki başarmıştı.

Chen Feng'in satış oranı 20.8 milyona ulaştı!

Sabahın erken saatlerinde, satış sıralaması serbest bırakıldığında, herkes şok oldu.

Eşsiz!

Yedi gün!

Satış etkinliğinde ilk sırada yer aldı. Bir günde 10 milyondan fazla satış rakamı! Tüm Seviye 1 dükkanlar, hatta tüm seviye 2 dükkanlar dahil edildiğinde bile, Chen Feng tartışmasız ilk sırada yer aldı!

"Korkunç!"

"Gerçekten En Güçlü Gen olmaya layık."

"Lanet, lanet, lanet. Chen Feng çılgın bir şekilde para kazanıyor olmalı? Gerçi bu mutlaka doğru olmayabilir. Mutasyona Uğramış Altın Karınca Gen formülü, birçok sıkıntıdan sonra ortaya çıkan bir şey olmalı. Bunu üretmek için ne kadar yatırım yaptığını hayal etmek zor."

"Doğru."

Herkes bu fikirle aydınlandı.

Hiç kimse, şans değeri yardımıyla, Chen Feng'in başarısızlık oranının sıfır olduğunu bilmiyordu!

Bu sefer, gerçekten çılgın bir kâr elde etmişti.

"20.8 milyon."

Chen Feng'in gözleri parlıyordu.

Yaklaşık 5 milyonluk maliyetleri düşürdükten sonra, 15 milyonluk bir kâr elde etti. Son derece korkunç bir rakam!

Whoosh!

Elinin bir dalgası ile, 1.1 milyon yuanlık krediyi geri ödedi.

"Hala 13.9 milyonum var..."

Chen Feng düşündü.

Bunun, son zamanlarda yaptığı tanıtım nedeniyle kazandığı para olduğunun farkında olmasına rağmen hala heyecanlıydı. Sıkıntı dalgasına dayandı ve Büro Şefi Tao'nun bastırmasından zar zor kurtulmuştu. Dürüst olmak gerekirse, Chen Feng yerine bir başkası olsaydı ve tüm bunlarla karşı karşıya kalsaydı, o kişi uzun zaman önce pes ederdi.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin