Bölüm 189: Çok Dizginsiz!

1.1K 140 2
                                    


Grup, soğuk rüzgarın ortasında, büyük zorluklarla ilerledi.

Chen Feng bir anda durdu.

"Ne oldu?"

Wang Chun şüpheli hissetti.

"Bu şekilde devam edemeyiz." Chen Feng başını salladı. Bu gizemli organizasyon, savunma konusunda zorluk çekecekleri her türlü genetik yeteneğe sahipti. Böyle ilerlemeye devam ederlerse, kesinlikle öleceklerdi.

Daha da önemli nokta, zamandı. Kuluçkadaki varlığın çıkmasına çok fazla zaman kalmamıştı.

Gizemli organizasyon, insanları yavaşlatmada uzmanlaşmış bir genetik savaşçı gönderirse, hepsi çaresiz kalırdı. Dolayısıyla, bu şekilde ilerlemeye devam edemezlerdi.

Eğer bu şekilde ilerlemeye devam ederlerse, eninde sonunda öleceklerdi.

Bir şeyler düşünmeleri gerekiyordu.

Chen Feng hızla düşünmeye başladı.

Shua!

Beyni hızla çalışmaya başladı. Bununla başa çıkmak için uygun bir yöntem bulması gerekiyordu. Gölge savaşçıları mı? Yapamazlardı. Korkunç savaş güçlerine rağmen, şu anki rakipleri normal savaş yöntemlerini kullanmıyordu. Bu nedenle gölge savaşçıları, iyi oldukları alanı yani kafa kafaya çarpışmayı tam olarak yapamazlardı.

Shen kardeşlere gelince, onlar da aynı durumdaydı.

O zaman ne yapmalıyız?

Chen Feng bir şeyler düşünmek için beynini zorladı. Bu tuhaf genetik yetenekler, doğrudan savaşa odaklanan kişiler için tam bir felaketti. Aniden, Chen Feng bir şey düşündü.

Sinir sisteminin dürtülmesi müthiş miydi?

Evet!

Hava saldırısı korkunç muydu?

Evet!

Ancak, bu benzersiz saldırı yöntemlerine çok fazla odaklandıkları için, kullanıcının kişisel savaş gücü oldukça zayıftı. Eğer durum buysa...

En büyük zayıflıkları yakın dövüş olurdu. Gölge savaşçısı gibi birisi onları bulmayı başardığı sürece...

Bu, Chen Feng'in uzmanlaştığı bir şeydi.

Şanslı Aura — Lockdown, sadece üç puan şans değeri istiyordu.

"Ancak... etrafta herhangi bir düşman olup olmadığını nasıl anlayacağım?"

Chen Feng içten içe düşündü.

Şanslı Aura — Lockdown herhangi bir zamanda düşmanların yerini belirleyebilirdi. Ancak bunu yapmak için, bir hedefe kilitlenmesi gerekiyordu. Eğer herhangi bir düşman olup olmadığını bilmiyorsa, onları nasıl bulabilirdi?

Kilitlenme...

Mhm...

Chen Feng tefekkür içine battı.

Şanslı Aura'nın gücü, neredeyse her şeye yetiyordu. Bu kilitlenme fonksiyonu, Şanslı Aura'yı kullanarak yarattığı ilk beceriydi. Eğer öyleyse, Şanslı Aura'yı kullanarak başka yetenekler de yaratabilir mi?

Örneğin...

Düşmanların nerede olduğunu tespit etmek?

Chen Feng hızla düşünmeye başladı.

Bu mümkün olabilir!

Bunun nedeni basitti.

Şanslı Aura, Chen Feng nasıl isterse öyle çalışıyordu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin