Bölüm 119: Ne Kadar Barbarca!

1.2K 144 9
                                    


Belirli bir yaprak parçasının üzerindeki parlak sıvı vardı. Bu, Chen Feng'in formülü için gereken malzemelerden biriydi. Aynı zamanda bu sıvı, mutasyona uğramış canavarların favori içeceklerinden biriydi.

Bu nedenle...

Parlak sıvının etrafındaki alanlar her zaman mutasyona uğramış canavarlarla dolu oluyordu.

Bu malzemelerin özellikleri katılımcıların anlayışını derinleştirmek amacıyla mutasyona uğramış canavarların alanında yerleştirildi.

Bu mutasyona uğramış canavarlar, parlak sıvıyı sırasıyla tüketirdi. Bir fırsat yakalamak için sadece birkaç dakika beklemek gerekiyordu. Daha sonra, hızlı bir şekilde sıvıyı almak için bu fırsattan yararlanmak gerekiyordu. Eğer buradaki mutasyona uğramış canavarları geçici olarak cezbedecek bir malzeme kullanılırsa, parlak sıvıyı almak çok daha kolay olurdu.

Doğal olarak, aynı zamanda biraz zaman alıcıydı.

Bu, Chen Feng için gerekli olan 11. malzemeydi.

Canlı yayın odasındaki izleyiciler aslında Chen Feng'in zamanını boşa harcamasından mutlu oluyorlardı. Ancak, herkesin beklentilerinin dışında, bu kez, Chen Feng doğrudan mutasyona uğramış canavarların üzerine doğru yürüdü.

Bu doğru.

Mutasyona uğramış canavarlara doğru yürüyordu!

"Aklını mı kaçırdı?"

Herkesin şaşkın bir ifadesi vardı.

Bu... yarışmadan elenmek için intihar mı?

Chen Feng yarışmadan böyle bir şekilde vazgeçmeyi mi planlıyordu?

Ancak, şu anda, Chen Feng canavarlara ulaştığında daha da şaşırtıcı bir şey oldu.

Xiu!

Parlak bir Rüzgar Bıçağı Chen Feng'in elinde ortaya çıktı ve şaşırtıcı bir güçle mutasyona uğramış canavara doğru ilerledi. Mutasyona uğramış canavar aslında Chen Feng tarafından yaralandı!

Xiu!

Başka bir Rüzgar Bıçağı daha ilerledi.

Mutasyona uğramış canavar öldü.

Sonra, Chen Feng parlak sıvıyı kolayca aldı.

Tüketilen süre: 10 saniye.

"????!"

Herkesin şaşkın ifadeleri vardı.

Ö-öldürdü mü?

Mutasyona uğramış canavarı gerçekten öldürmüştü!

Bu mutasyona uğramış canavarları daha önce öldürmeye çalışan insanlar olduğunu bilmek gerekiyordu. Ancak, bu mutasyona uğramış canavarların hepsi zirve F-sınıfıydı. Bu nedenle, acemi ve orta düzey üreticiler için, bu canavarlar öldürmek için çok çaba gerekiyordu.

Chen Feng'e gelince?

Öldürme hızı aslında çok kısaydı!

"Genetik yeteneği..."

Bazıları çabucak bir şeyler fark etti.

Normal üreticiler, en güçlü üretici olmak için gen üretiminde yardım sağlayan genlerle kaynaşırlardı. Öte yandan Chen Feng, bir savaş geniyle kaynaşmıştı.

"Ne?!"

Bazıları bu duruma inanamadı.

Dahi bir üretici olarak ilan edilen Chen Feng, aslında bir savaş genciyle mi kaynaşmıştı?!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin