Bölüm 190: Hedef

1K 126 2
                                    


İzlanda'da belirli bir mağarada, Xia Yan ciddi bir şekilde son hazırlıklarını yapıyordu. Kuluçkadaki varlık doğduğu an, yeni bir çağın ortaya çıktığı andı.

Kesinlikle!

Ancak...

Ekrandaki kırmızı noktalara baktı.

Chen Feng...

Xia Yan'ın gözlerinde öldürme niyeti parladı ve ardından henüz iyileşmeyen kolunu ovuşturdu. Bu lanet üretici tekrar mı planlarını mahvedecekti?

"O sadece bir üretici. Henüz öldürmeyi başaramadınız mı?" Xia Yan'ın soğuk sesi yankılandı.

"Bu göreve şimdiden yirmi girişim yapıldı. Ancak..."

Yanındaki devasa adam biraz tuhaf hissetti. Organizasyonda, E-sınıfı olan kişilerin sayısı düşüktü. Şimdiye kadar gönderdikleri kişiler, zaten E-sınıfı arasında elit kişilerdi. Beklenmedik bir şekilde, rakipleri çok korkunçtu.

Gönderdikleri herkes ölmüştü! Dahası, şu anda gönderdikleri kişiler, Chen Feng'in grubunu bulamadan önce öldürülmüştü.

Ne yapmaları gerekiyordu?

Artık kimse, verilen görevi kabul etmeye cesaret edemiyordu.

"Belki... zirve E-sınıfı kısıtlamasını kaldırabilir ve daha üstün kişileri gönderebiliriz?" dikkatli bir şekilde sordu.

Xia Yan, konuşan kişiye soğuk ve öldürme niyetiyle baktı, "Bu mümkün değil!"

O adam hemen ağzını kapattı.

"Hmph."

Xia Yan, uzun bir süre adama baktı ve bakışlarını çekti.

Kısıtlamayı kaldırmak mı?

Bu nasıl mümkün olabilirdi?

Şimdi kadar yaptığı her şey, kuluçkadaki varlık uğrunaydı.

Kısıtlamayı sadece zirve E-sınıfı ve altında tutmak, sadece kuluçkadaki varlığın büyümesi için değildi. Daha da önemlisi, Genetik Birlik ve Gen Üretim Derneği'nden gelen saldırıları durdurmak içindi.

Eğer herhangi bir kısıtlama olmasaydı ve bu alan uzmanlar tarafından hedef haline gelseydi...

Kimse burada ne olacağını tahmin edemezdi. Kesinlikle böyle riskler alamazdı.

"Keşke organizasyon bana daha fazla güvenseydi."

Xia Yan yumruklarını sıktı.

Zaten karanlık ucube projesinin ikinci aşamasıydı. Arındırıcıların ve denetleyicilerin varlığı nedeniyle, karanlık ucube projesinin gelişimi büyük ölçüde kısıtlanmıştı. Bu projenin birkaç yıl içinde iptal edilmesi son derece muhtemeldi.

Bu onun son kumarıydı. Kuluçkadaki varlığı, mutasyona uğramış karanlık ucubeye çeviriyordu.

Üç yıl boyunca kan ve terle çalışmıştı. Sadece kuluçkadaki varlık için!

"Başarılı bir şekilde doğduğu sürece, kazanacağız" Xia Yan kendi kendine mırıldandı.

Chen Feng mi?

Planlarını bozmasına kesinlikle izin vermeyecekti.

Xia Yan aniden, "O kişiyi harekete geçirin." dedi.

Shua!

Yanındaki adam aniden titredi. "Demek istedin..."

O adam! Önceki projesinin ana konusu mu?

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin