Chen Feng'den çok uzak olmayan Mu Yuan da aynı sorunla karşılaştı.
Ancak, genetik yeteneğini aktive ederken, her iki gözlerinde de ışık parladı. Gözlem gücü büyük ölçüde arttı ve sorunu anında fark etti.
"Burada."
Parçacığı kolayca buldu.
Üretim başarılı!
"Yüksek zorluk mu?"
Mu Yuan alaycı bir şekilde gülümsedi. Hızlı Gözlerin önünde hiçbir şey saklanamaz.
Aynı zamanda, bölgede herkes yeteneklerini sergiledi.
Neredeyse görünmeyen bu sorunu, sadece son derece güçlü gözlemlere ve zengin üretim deneyimlerin sahip olan kişiler çözebilir.
Shua!
Bazıları sorunu tüm açılardan ele aldı.
Bazıları hızla koştu.
Wang Yue...
Zhang Lin...
Katılımcıların her biri sınırlarını zorladı.
Şu anda, Zhang Wei bakışlarını bir kez daha Chen Feng'e sabitledi.
Dört başarısız.
Mhm...
Önceki aşamalarla aynı.
Chen Feng Wang Yue'den tamamen farklı bir yol kat ettiği için bunu şaşırtıcı bulmadı. Biri bunu analiz etmek için ısrar ederse, Wang Yue, tüm resmi standartları karşılayan birine benziyordu. Chen Feng ise alışılmışın dışında bir varoluştu! Ancak, alışılmışın dışında olsa da olmasa da, kişinin temelleri belirli bir seviyeye ulaşmak zorundaydı, yoksa başarının eşiğinde iken beklenmedik bir şekilde başarısız olurdu!
Yarışmadaki bu aşamanın gerçek amacı buydu.
Sadece nasıl üretileceğini bilen biri mi?
Bu kabul edilemez!
Acemi Gen Yarışması'nı deneyimlememiş olanlar, yarışmanın ne kadar acımasız olduğunu bilemezlerdi.
Yarışma sırasında ölen biri bile olabilirdi!
Nispeten, bu insanların şu anda geçmekte oldukları rekabet turu çok basitti. Temellerin bu turda eleme kriterleri olarak kullanılmasının nedeni, hala güçlü olmayan bu üretici grubunu korumaktır.
"Chen Feng..."
Zhang Wei bakışlarını yoğunlaştırdı.
Sanal toplulukta, birçok izleyici Chen Feng'in şu anki durumunu fark etti. Tıpkı önceki zamanlarda olduğu gibi, dört başarısızlıkla karşılaştı. Bu kez, önceki aşamalarda daha önce terk edenlerin çoğu ne olursa olsun ayrılmayı reddetti.
"Hala bununla başarılı olacağına inanmayı reddediyorum."
"Evet."
"Oturup bir sonraki başarısızlığını bekleyelim."
Sayısız insan onu gördü.
Wang Yue'yi izlemenin ne anlamı vardı?
Her seferinde başarılı olan birini izlemek oldukça sıkıcıydı. Ancak, her seferinde tam eleneceği zaman başarı yakalayan Chen Feng'i izlemek daha heyecanlıydı.
İlginç olan şey, bu tuhaf durumdan dolayı, yarışmanın en alt sıralamasında yer alan Chen Feng'in canlı akışı, Wang Yue'nin akışını oldukça aşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...