Issız Kayalık Topraklarda, kum fırtınası etrafı sarmıştı.
Chen Feng sağ elini salladı ve harap olmuş Yanılsama Yılan pulunu attı. Bu, onun 160. başarısızlığıydı.
Henüz başarılı bir şekilde üretememişti.
Mhm...
Ruhsal enerji gereksinimlerini karşılasa da, üretim seviyesi hala 10 yıldızdı. E-sınıfı formüller üretmek için gerekli şartları karşılamaktan oldukça uzaktı. Bu nedenle, Yanılsama Yılan Pulu'nu üretmek oldukça zordu. Şanslı Aura olmadan, başarı oranı oldukça düşüktü.
Ancak, hiçbir baskı hissetmiyordu.
Şu anki hedefi Yanılsama Yılan Lideriydi. Liderle karşılaşmadan önce, tüm Yanılsama Yılanları sadece pratik materyallerdi.
Wang Chun da bunu şaşırtıcı bulmadı.
Birçok üretici, üretim becerilerini büyük oranda arttıracak genetik yeteneklerle kaynaşırdı. Şu anda Chen Feng'in yaptığı pratik uygulama, Yanılsama Yılan Lideriyle karşılaştıklarında daha iyi üretim yapabilmek içindi.
Tam o anda, gökyüzünden bir ses geldi.
Bang!
Bir paket aşağı doğru düştü.
Chen Feng dikkatli bir şekilde açtı. İçinde üretim için yeni bir malzeme seti vardı. Bu, hızlı hava yardım hizmetiydi. Çevreye uyum sağlaması için, her türlü mutasyona uğramış canavarlardan gönderiyorlardı. Profesyonel, hızlı ve güvenli.
Wang Chun zamana baktı. Yarım gün geçmişti. "Henüz Yanılsama Yılan Lideri bulamadınız mı?"
Qin Jie başını salladı. "Hayır."
Öldürdükleri yılanları analiz ettikten ve somut bir veri aldıktan sonra, Yanılsama Yılanlarını öldürme hızları büyük ölçüde arttı. Şimdi, Qin Jie bir Yanılsama Yılanı gördüğü anda, yılanın harekete geçmesine izin vermeden işini bitiriyordu.
Ancak, herhangi bir Yanılsama Yılan Lideriyle karşılaşmamışlardı.
"Devam edelim."
Wang Chun kum fırtınasına doğru baktı.
Issız Kayalık Toprakların dış bölgesinde herhangi bir Yanılsama Yılan Lideri olmadığından, sadece iç bölgeye gitmeleri gerekiyordu.
An Te hafifçe başını salladı. "Anlaşıldı."
Etrafta kum fırtınaları vardı.
Ekip, iç bölgeye doğru ilerlemeye başladı. Ancak, Shen Yi aniden durmadan önce, daha birkaç adım atmışlardı.
"Ne oldu?" Wang Chun endişeli bir şekilde sordu.
"..." Shen Yi gözlerini kırptı ve şüpheyle, "Bizden biri kayıp mı?"
"Bu nasıl mümkün olabilir?" Wang Chun istemeden güldü. "Toplam sekiz kişi—"
Whoosh!
Wang Chun'un lafı yarıda kesildi.
Herkes, sadece yedi kişinin olduğunu fark edince, etraflarına ihtiyatlı bir şekilde baktılar!
Başlangıçta takım; Chen Feng, Wang Chun, Shen Yi ve An Te ile beraber beş kişilik gruptan oluşuyordu. Ancak şimdi, An Te'nin takımından bir kişi eksikti!
"???"
An Te ve grubunun ifadeleri büyük ölçüde değişti.
"Zhang Lei nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...