Bölüm 53: Gen Virüsü

1.4K 157 4
                                    


"Hızlıca bitirin."

Chang Hu emretti.

Chen Feng'e karşı saldırıya geçen üç E-sınıfı genetik savaşçı.

F-sınıfı birine karşı üç tane E-sınıfı mı?

Bu adil olmayan bir savaştı!

Whoosh!

Üçü Chen Feng'e karşı ilerledi.

"Oh."

Chen Feng sadece gülümsedi.

Daha önce, Xu Fei'nin grubuyla birlikte olduğu zaman, acemi bir gen üreticisi kimliğini üstlendiğini hatırlattı. Bu zavallı çocuk muhtemelen elindeki yöntemleri hiç görmemişti, değil mi?

Chen Feng mırıldandı "Bu sefer, seni biraz eğitmeme izin ver."

"Gel ve ölümünü kabul et!"

Zhang Ling'in ana özelliği çeviklikti. Onun yüksek hızı ile, Chen Feng'e ulaşan ilk kişiydi. Onun hızı en yüksek olanıydı ve saldırısı da en şiddetliydi. Chen Feng gibi düşük seviyeli üreticilere karşı savaşırken, normalde onların ölümcül düşmanıydı!

Whoosh!

Soğuk bir parıltı titredi.

Herkesin beklentilerinin aksine, şu anda, Chen Feng gücünü açığa çıkarmaya başladı.

"Git!"

Chen Feng işaret etti.

Whoosh!

Bir dizi Rüzgar Bıçağı elinden serbest bırakıldı.

10'lu combo!

"Dikkatli ol!"

Chang Hu alarmda bağırdı.

Zaten Chen Feng'in önünde olan Zhang Ling'in savunmasını kurmak için yeterli zamanı bile yoktu. Sadece Rüzgar Bıçakları birbiri ardına vücuduna indi. Sadece genişçe açılan gözleri ile izleyebilirdi. Vücudunda birbiri ardına derin yaralar meydana geldi!

Bu yara izlerinden biri de boynundaydı.

Ölü!

Zhang Ling öylece öldürüldü.

Koku azaldı ve Yeşim öldü. [1]

Herkes şok oldu. E-sınıfı bir savaşçı böyle mi öldürüldü?

Herkesin beklentilerinin dışındaydı!

Wu Fan tamamen sersemledi. Sadece gen reaktiflerine dayanan Chen Feng'in şu anda çok korkunç olabileceğine inanmaya cesaret edemedi!

"Sıradaki."

Chen Feng'in yüzünde soğuk bir gülümseme oluştu.

100 puan ruhsal enerji! Bu harika hissettiriyor!

Ruhsal enerjisi 32 puandan 100 puana hızla yükselirken, savaş gücü de katlanarak arttı. Onun sınırsız Rüzgar Bıçaklarının gücü de şok edici bir seviyeye ulaşmıştı! Orta düzey bir E-sınıfı savaşçı olsaydı, onları kışkırtmaktan korkabilirdi. Ancak, açıkça sınıfın en zayıfı olan birkaç E-sınıfı savaşçı ...

Chen Feng'e ne yapabilirlerdi?

"Ling Er [2]!"

Öfkeli bir kükreme ile, Chang Hu'nun ekibinden başka bir kişi Chen Feng'e karşı saldırıya geçti.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin