Sanal topluluğun iş bölgesinde, herhangi bir zamanda, Ahşap-Ayı genini arayan birileri olurdu. Ancak şimdi, şaşırtıcı bir şekilde, Ahşap-Ayı genini ararken, yeni bir gen ortaya çıktı: Ahşap-Ayı geni–savaş.
"Bu da ne?"
Birçok kişi, bunun son zamanlarda sıcak bir konu olan, Ahşap-Ayı geninin üçüncü mutasyon olduğunu fark etmişti.
Fiyat ve nitelikleri ilk ortaya çıktığı zamanla aynıydı.
"Hala 99,999 mu?"
"Bu adam deli mi?"
"Evet. Bu özelliklere ve genetik kabiliyete sahip bir savaş geni sadece 20.000 veya 30.000 yuan değerinde olacaktır. 99.999'a satacak cesareti var mı?"
"Daha önce birkaç kez 99.999'da satmayı başardığını duydum. Bunun piyasa değeri olduğunu düşünmesinin nedeni bu olabilir."
Bazı insanlar alay etmeye başladı.
"Ne kadar gülünç."
"Bu durum, bu genin ilk ortaya çıktığında sahip olduğu araştırma değerinden kaynaklanıyordu."
Sayısız insan alay ediyordu.
Ahşap-Ayı genini arayanlardan bazıları meraklıydı ve Chen Feng'in dükkanına girdi. Dükkanına vardıklarında, tabeladaki övünen isimle hayrete düştüler.
En güçlü gen mi?
Bu dükkanda olan genler, aynı tür genler arasında, en güçlü olanları mıydı?
"Lanet olsun, bu özgüven... "
"Büyük usta üreticiler bile bu sözleri söylemeye cesaret edemezler, değil mi?"
"Şans eseri mutasyona uğramış bir Ahşap-Ayı geni ürettikten sonra bu kadar kibirli mi oldu?"
"Hehe."
Dükkandaki diğer gene bakmaya başladıklarında herkes güldü. Bir sonraki anda, herkes bu dükkanda 5 yıldızlı bir gen olduğunu fark ettiklerinde tamamen sersemlediler.
"Bu 5 yıldızlı bir gen. Altın Karınca geni!"
"Bu mutasyona uğramış bir gen."
İyi görme yeteneği olanlar hemen 'mutasyona uğramış' kelimesini fark ettiler.
"Mutasyona uğramış 5 yıldızlı bir gen mi?"
"Hiss—"
Herkes soğuk havayı içine çekti.
Bu adamın bu kadar kibirli olmasına şaşmamalı. Sadece bir çaylakken bile mutasyona uğramış 5 yıldızlı bir gen üretebiliyordu. Ancak, yakında, kalabalık bu mutasyona uğramış gende bir şeylerin doğru olmadığını fark etmeye başladı.
Bir bakışta inanılmaz görünüyordu. Ancak, ayrıntılı olarak bakmaya başladıklarında...
"Bu özellik artışı miktarı biraz düşük, değil mi?"
Bazıları içgüdüsel olarak sordu.
Herkes bir kez daha baktığında, kabul ettiler. Mutasyona uğramış 5 yıldızlı bir gen olarak, ruhsal enerjideki artış neden sadece 1 puandı? Online sitelerde kontrol ettikten sonra, anında anladılar.
"Aslında tersine çevrilmiş bir mutasyon."
"Normal bir gen 20 puanlık bir artış verebilirken, bu mutasyona uğramış gen sadece 1 puanlık bir artış mi sağlıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...