Yun Xiaoduo'nun canlı yayın odası.
Yun Xiaoduo, kendi Android'i üzerinde birkaç gen reaktifi kullanmıştı.
Hum-
Işık titredi.
Android'in ruh özelliği 500 puan arttı!
"Bununla, temel gereksinimler yeterli olmalı."
Yun Xiaoduo çok memnun olmuştu ve sevinçli bir şekilde alkışladı.
Şu anda, herkes Yun Xiaoduo'ya verilen Android'in özelliklerine bakmış olsaydı, şaşırtıcı bir şekilde hepsinin 700 puan olduğunu fark ederlerdi!
Gen özelliğinde artış mı?
Bunu yapabilecek tek kişi Chen Feng değildi.
Bu sadece başlangıçtı.
"3 yıldızlı F-Sınıfı destek tipi gen; Tüm-Vücut Taş Dönüşümü, süre: 10 saniye."
Yun Xiaoduo durmadan devam etti.
Başarılı!
Anlık Yangın Dönüşümü...
Sıvı Dönüşümü...
Vb...
Yun Xiaoduo birbiri ardına mistik gen reaktifleri üretmeye devam etti.
Gen özelliğinde artış mı?
Bunlar, ürettiği gen reaktiflerinin sadece küçük bir kısmıydı.
Kişinin E-sınıfındaki özellik artışı sınırlıydı.
Bu nedenle...
Çok yönlü destekleyici etkiler ve anlık geliştirmeler Yun Xiaoduo'nun koz kartıydı.
Herkes Yun Xiaoduo'yu karşılaştırma temeli olarak kullanmaya başladı ve Chen Feng'in kazanma şansı olmadığını anladılar. Toplanan verilere göre, Chen Feng bu turda gerçekten elenecekti.
Android üzerinde analiz...
Gen özelliklerinde analiz...
Genetik yeteneklerde analiz...
...
Hangi açıdan baktıklarına bakılmaksızın, Chen Feng ilk 90 arasında yer alacaktı. Toplam gücü, kalan yarışmacılar arasında en alt seviyedeydi.
Şu anda, Lin Ke adlı bir katılımcının canlı yayın odasında; gözlerinde bir ışık parladı.
Gen reaktifleri ile, kendi uzman savaşçısını yaratıyordu. Çabaları sayesinde, Android'inin tüm vücudu diğerlerinden çok farklı görünüyordu.
"Hum—"
Bir şişe gen reaktifi attı.
"Katılaş!"
"Hum—"
Gen reaktifi, enerji yığınına dönüştü ve bir parça zırh şeklini aldı.
"Ka!"
Zırh, Android'in vücuduna indi.
Kusursuz uygulama.
"Başarılı!"
Lin Ke heyecanlıydı.
Gözlerinin önündeki sıradan ve vasat görünümlü Android, vücudu zırhlarla kaplı ve korkunç bir enerji yayan Android'e dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...