Bölüm 118: Başarısız Olması Bekleniyor

1.2K 146 11
                                    


- - - -

Aquarhino Gen Formülü

Zorluk: 5 yıldız!

Türü: Özel

Fonksiyon: Aquarhino savunma becerisini etkinleştirmek için ruhsal enerjiyi kullanmak gerekir.

Giriş: Aquarhino kan özünden üretilir. Aquarhino geninde bulunan gizemli gücü açığa çıkarmak için, çeşitli malzemeler bir araya getirilir ve özel bir gen reaktifi oluşturulur.

- - - -

ÇN: Aquarhino: Su gergedanı gibi bir şey

Bu, Gen Bankasındaki en yüksek savunmaya sahip reaktifti.

Bu formül, Chen Feng'in seçimiydi.

Şampiyonluğu kapmak istediği için, doğal olarak en güçlü gen formülünü seçmesi gerekiyordu.

Altın Şehir'deki ilk turda, birinin temelleri test edilmişti. Kendi sonuçları oldukça sıradan idi. Artık kullanılan yöntemlere bakılmaksızın, gen ürettikleri için, diğerlerine kıyasla eksik olmazdı.

Gen üretmek uzmanlık alanıydı!

"Benimle aynı formülü seçen bir sürü insan olmalı, değil mi?"

Chen Feng'in dudaklarının köşesi bir gülümsemeyle kıvrıldı.

Bakalım son gülen kim olacak.

Shua!

Formülü seçmeyi bitirdiğinde, Chen Feng malzemelerin toplandığı alana girdi. Ancak, seçtiği formül nedeniyle, tüm sanal topluluğun bir kargaşaya girdiğini bilmiyordu.

Özellikle öğrenme forumu.

Chen Feng'in önceki başarılarından sonra, acemiler arasında tanınmış birisi olarak kabul ediliyordu. Bu nedenle, yarışma sırasında Chen Feng'e dikkat eden insanlar vardı.

Ancak...

Aquarhino geni mi?

Benimle dalga mı geçiyorsun?

Yaklaşık 10.000 katılımcı arasında Aquarhino genini seçen tek kişi olduğunu bilmek gerekiyordu.

Neden mi?

Gereken malzeme miktarının fazla olması nedeniyle?

Diğer formüller için -5 yıldızlı formüller dahil- sadece 200 ila 300 malzeme gerekiyordu. Ancak, Aquarhino geni için gerekli malzemeler 1300 gibi şaşırtıcı bir miktardı!

Korkunç bir miktar!

Buradaki asıl sorun, üretim zorluğu değildi. Bunun yerine, malzemelerin hepsini toplayıp toplayamayacağı idi.

"Chen Feng yarışmadan vazgeçmedi değil mi?" biri tahmin etti.

Bu aslında oldukça normal bir şeydi.

İkinci turu geçemeyeceklerine inanan bazıları vardı; bu nedenle, bu insanlar elenmeden önce en yüksek değere sahip 5 yıldızlı bir formül seçiyorlardı. Bu çok normal bir şeydi. Ancak...

"Aquarhino geninin E-sınıfı arasında neyi temsil ettiğini biliyor musunuz?" birisi aniden söyledi.

Başka bir kişi sersemledi. "Neyi?"

"IQ tester," diye isteksizce söyledi.

ÇN: IQ tester'in anlamını bulamadım. Ama tahminimce terk edilmiş bir gen formülü.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin