Bölüm 51: Sınırı Aşmak!

1.5K 184 1
                                    


Aynı zamanda, soğuk göletin yakınında;

Büyük kaplumbağa kükrediği anda, hem Chen Feng hem de Wang Yue, gözleri kapanmadan önce sahnenin değişmeye başladığını hissettiler. Etrafına baktıkları zaman ikisi de yepyeni bir dünyada ortaya çıkmıştı.

"Burası da neresi?"

Chen Feng etrafına baktı.

Wang Yao ve Wang Yue ortadan kaybolmuştu. Soğuk havuz bile ortadan kaybolmuştu. Şu anda, her şey ortadan kaybolmuştu, geride hiçbir iz bırakmadan.

"Howl—"

Gökleri ve yeri sarsan bir feryat duyuldu.

Bu, geniş ve antik auraya sahip bir alandı. Aniden, Chen Feng'in daha önce hiç görmediği mutasyona uğramış bir canavar ortaya çıktı. Dört uzvu etrafında dönen tuhaf bir alev saçarken yere bastı. Bu mutasyona uğramış canavar güçlü değildi. Ama, bilinmeyen nedenlerden dolayı, aurası Chen Feng'in kalbinin derinliklerinden bir saygı duygusu uyandırdı.

Bu da ne?

Chen Feng'in kalbi titredi.

Bilinmeyen bir yer...

Bilinmeyen mutasyona uğramış bir canavar...

Bu bir yanılsama mı?

Chen Feng aniden fark etti.

Bang!

Mutasyona uğramış canavarın uzuvlarındaki alev, Chen Feng'e doğru ilerledi.

Chen Feng geri sıçradı ve bu mutasyona uğramış canavarın gücünün kabaca F-sınıfının zirvesinde olduğunu anladı. Ondan biraz daha güçlü olmasına rağmen, hala ona karşı mücadele edebilirdi.

Whoosh!

Rüzgar Bıçaklarını açığa çıkaran Chen Feng, canavarla savaşmaya başladı.

"Bu canavar biraz aptal."

Birkaç Rüzgar Bıçağını serbest bıraktıktan sonra, Chen Feng bu mutasyona uğramış canavarın oldukça güçlü olmasına rağmen, yavaş tepki süresinden, canavarın zekasının biraz düşük olduğu anladı.

"İyi şans!"

Chen Feng, bıçaklar etrafında dönerken Rüzgar Bıçaklarını kontrol etti.

Whoosh!

Birkaç Rüzgar Bıçağı, canavarı arkadan pusuya düşürmeden ve öldürmeden önce mükemmel bir eğri ile havada ilerledi! Herhangi bir şans değeri kullanmadan, Chen Feng kendi gücünü kullanarak canavarı öldürmeyi başarmıştı!

"Hum—"

Mutasyona uğramış canavar kaybolmadan önce bir ışık kümesine dönüştü.

Daha sonra, solan ışık Chen Feng'in bedenine girdi ve ruh özelliğini bir puan yükselten bir güce dönüştü.

"Ruh puanım... arttı mı?"

Chen Feng şok oldu.

Bu yanılsamada mutasyona uğramış bir canavarı öldürmek onun ruhsal enerjisini gerçekten artırabilir mi?

Büyük kaplumbağanın bu kadar nazik olması nasıl mümkün olabilir?

Wang Yao!

"Neden?"

Chen Feng şüpheli hissetti.

Wang Yao bunu, daha önce Wang Yue ile olan kinlerinin farkında olmadığı zamanlarda yapmış olsaydı, anlaşılabilirdi. Ancak, kasıtlı olarak Wang Yue ile kinlerini bildiği halde böyle davranmıştı. Bu koşullar altında, Wang Yao'nun Wang Yue'nin gücünü artırmasına yardım ederken onu dışlaması daha mantıklı olmaz mıydı?

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin