Bölüm 28: Tantana

1.5K 187 1
                                    


Şu anda, Ejderha'nın Geçtiği Dağ'ın ikinci katmanında, Chen Feng ve grubu dikkatle ilerliyordu. Çevrelerindeki her yerde mavi renkli buz duvarları vardı. Burası, içinde sayısız yolları olan bir labirent gibiydi.

Shua!

Bilinci gerçeğe dönen Chen Feng'in gözlerinde bir parlaklık göründü. Önündeki buz duvarında, olağanüstü desenler yayan bir damla kan özü sürekli titriyordu. Sonuçta paramparça olmadan önce buz duvarında sürekli olarak farklı bir parlaklık ortaya çıkıyordu.

45 saniye!

Kısıtlama kaldırıldı.

Chen Feng rahat bir nefes verdi.

Buradaki kısıtlamalar, Xu Fei'nin daha önce çıkardığından çok daha basitti. Chen Feng, şans değerlerine güvenmeden doğrudan kendisi üzerinde çalıştı. Daha yavaş olmasına rağmen, herkesi aşağı çekmek için yeterince yavaş değildi.

"Bunu kullan."

Xu Fei bir şişe ruh kurtarma reaktifini ortaya çıkardı. "Bunlardan bir sürü var. İstediğin gibi kullanabilirsin."

"Teşekkürler."

Chen Feng hafifçe başını salladı.

Ruhsal enerjinin geniş çalışması altında, sayısallaştırılmış modun çalıştığı hız hızlandırılabilirdi. Bu nedenle, Chen Feng'in ruhsal enerji tükenme oranı son derece yüksekti. Neyse ki etrafında Xu Fei vardı, zengin bir adam. Bu nedenle, Chen Feng sürekli tüketim ve ruhsal enerjisinin geri kazanımı ile becerilerini geliştirmeyi başardı. Sayısallaştırılmış modda "gen arama" becerileri de büyük ölçüde gelişiyordu.

"Sorun yok, değil mi?"

Xu Fei, son iki kattaki kısıtlamalar konusunda biraz endişeliydi.

"Endişelenme."

Chen Feng gülümsedi. "Önemli zamanlarda, kendimi tutmayacağım."

"O zaman iyi."

Xu Fei anladı.

Kısıtlama ile uğraştıktan ve birkaç mutasyona uğramış canavarı yok ettikten sonra ilerlemeye devam ettiler. Ancak, o anda, çok uzaklardan gelen düzensiz bir ses patlaması ile bütün buz mağarası hafifçe titredi.

"Neler oluyor?"

Grup hemen tetikteliğini arttırdı.

"Maymun."

Xu Fei'nin ifadesi ciddileşti.

Shua!

Maymun'un gözlerinde hafif bir enerji titredi, sanki aniden garip bir şey görmüş gibi şaşırdı.

"Bir şeyler oluyor."

Maymun, düşük sesle belirtti, "İlk katmana bir sürü insan geldi. Çok gençler, Altın Şehir'in öğrencileri gibi görünüyorlar. Önde gelen bir öğretmen olmalı. Tüm kısıtlama ve mutasyona uğramış canavarlardan kurtuluyorlar. Gençlerden bazıları birkaç malzeme bile topluyor. Bu insanlar keşfetmek için burada değiller. Burayı süpürmek için buradalar."

Öğrenciler mi? Öğretmen mi?

Herkesin içinde kötü bir his vardı. "Kaç kişiler?"

"30 öğrenci ve bir öğretmen."

Maymun durakladı. "Bu öğretmen oldukça güçlü görünüyor."

"İlk kattaki diğer kâşifler nasıl?"

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin