Altın Şehir...
Merkezi meydanda, geri sayım sonunda sıfıra ulaştı. Acemi Gen Yarışması nihayet başlamıştı.
İlk tur, şehir seçmeleri:
İkinci tura katılmaya hak kazananlar, sadece her şehirdeki katılımcılardan en güçlü üreticilerdi. Her şehrin boyut, insan sayısı, kültür ve gelişmişlik düzeyinin farklı olması sebebiyle, her şehrin yarışma için kontenjanları önceki yarışmalara göre verilmişti.
Altın Şehir'in sadece 3 kişilik kontenjanı vardı. Şehirdeki katılımcı sayısı ise 632 idi.
En başından beri, rekabet çok acımasızdı.
Sanal toplulukta, tüm sanal yayın akışları durduruldu ve bu yarışmaya katılan üreticilerin kişisel akışlarına dönüştü. Herkes, bu yarışmayı sanal akışlardan takip edebilirdi.
Sanal akış teknolojisi ile, izleyiciler nerede olursa olsun, yarışmayı kişisel olarak izleyebilecekti.
Bu, aynı zamanda Altın Şehir'deki en büyük fırsattı.
Saat 9:30'da, tüm katılımcılar Gen Üretim Derneğine ulaştı.
Whoosh!
"Kimlik doğrulama."
"Chen Feng."
"Doğrulama tamamlandı."
Chen Feng kendisine atanan yarışma alanına girdi.
Cam ile çevrili 9 metrekarelik bir alandı. Etrafında her türlü malzeme ve sanal ekipman vardı. Tüm ekipmanlar belirli yerlere kurulmuş ve izleyicilerin, Chen Feng'in her eylemini canlı bir şekilde izlemesine izin veriyordu.
'Bunlar yarışma için kullanılan malzemeler mi?'
Chen Feng, kullanılabileceği tüm malzemeleri incelemeye başladı.
Yakında, diğer yarışmacılar da birbiri ardına giriş yaptı.
Chen Feng, Mu Yuan ve Wang Yue'nin kendisinden uzakta olmadığını fark edince oldukça şaşırdı.
Chen Feng'in kalbi sarsıldı. "Neler oluyor?"
600'den fazla katılımcı vardı, nasıl böyle bir tesadüf olabilir? 'Bekle, Mu Yuan Altın Şehir'den biri değil. Bu adam neden burada?'
"Daha önce hesabımı bu şehre aktardım." Mu Yuan iç çekerek yürüdü. "Temiz Şehrinde sadece 2 kontenjan var. Ne yazık ki, her ikisi de alındı. Sadece nasıl olduğuna bakmak için buraya geldim."
Chen Feng: "..."
Yüzün nerede?
Chen Feng şüpheli hissetti. "Neden hepiniz benimle aynı arenadasınız?"
"Odaklı bireyler," Mu Yuan düşük bir sesle söyledi. "Halkın daha çok dikkat ettiği kimseler buraya yerleştirildi. Çok fazla katılımcı olmasına rağmen, muhtemelen son üçe kalanlar buradan olacak."
"Yani durum böyle."
Chen Feng hemen anladı.
Odaklı bireyler, ha?
Chen Feng düşünmeye başladı. Şu anda, Wang Yue'nin bakışları Chen Feng'e indi. Bakışları, kılıç kadar keskindi.
"Oh."
Chen Feng, öldürme niyeti dolu bakışlarıyla Wang Yue'ye baktı.
"Sen..."
Wang Yue içgüdüsel olarak titredi ve neredeyse korkudan altına yapacaktı. Kısa bir süre sonra, Chen Feng'in sadece kendisini korkutmaya çalıştığını anladı. Sonunda cesaretini toplayıp bir kez daha başını kaldırınca, Chen Feng'in gözlerindeki alaycı gülümsemeyi fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...