Bölüm 48: Bir Keşiş Olmak

1.5K 183 5
                                    


"Chen Feng."

Xu Fei heyecanlı bir şekilde yürüdü.

Chen Feng'in ağzı seğirdi. Xu Fei'nin kel kafasını gördüğü her zaman gülecekmiş gibi hissediyordu.

Xu Fei ifadesini gördü ve isteksizce "Gülmek istediğini biliyorum. İçinde tutmak zorunda değilsin."

"Hahaha."

Chen Feng omzuna dokundu. "Herhangi bir saç büyüten reaktif kullanmadın mı?"

Saç büyütme reaktifi 1 yıldızlı F-sınıfı gen reaktifiydi. Savaşta herhangi bir faydası olmamasına rağmen, birinin tek bir günde kafasında saç büyütmesi nedeniyle son derece popülerdi. Bundan dolayı, kişi saçlarını dilediği stilde yapabilirdi.

"İşe yaramaz."

Xu Fei'nin ifadesi çirkinleşti.

"Hatta hastaneye bile gitti." Zhou Ling araya girdi ve "Doktor, kafa derisinin bilinmeyen bir güç tarafından saldırıya maruz kaldığını ve aşırı sertleşmesine neden olduğunu, bu nedenle de saçını hiç büyütemeyeceğini söyledi."

Chen Feng ona acınacak şekilde baktı.

"Hey, bu konuda konuşma. Havayı bozuyorsun."

Xu Fei elini salladı. "Daha önce benimle iletişime geçtiğinde, cenaze arabamızı pusuya düşüren grupla uğraşıyordum... Yani uçan aracımızı pusuya düşüren grupla. Bu nedenle, bildirimi fark etmedim. Daha sonra çok meşguldüm ve bunu unuttum."

"Sorun değil." Chen Feng gülümsedi. "Sorunumu hallettim."

"O zaman iyi. Herhangi bir sorun varsa, her zaman benimle iletişime geçebilirsin. Aramayı cevaplamazsam mesaj bırakabilirsin."

Chen Feng başını salladı. "Önemli bir sorun yok."

Xu Fei merakla sordu. "Peki bugün Yeşil Tepe Ormanı'nda ne yapıyorsun? Yardıma ihtiyacın var mı?"

"Bir arkadaşımla randevum var."

"Bir erkek mi ya da kadın?"

Xu Fei merakla sordu.

Chen Feng: "..."

"Kadın?" Xu Fei, Chen Feng'in tepkisinden tahmin etti.

"Su Jin mi?"

Xu Fei tahmin etti. "Lanet olsun! Kardeşim, bir saha operasyonu[1] planlamıyorsun, değil mi?"

[1]: Vahşi bir ilişkisi olan kimse. Çincede bir çeşit argo

Chen Feng: " ... "

Chen Feng iç çekti. "Wang Yao."

"Hiss -" Xu Fei bir miktar soğuk hava soludu. "Aslında ona etki mi ettin? Anavatan çiçekleri [2]."

ÇN: 1955 yapımı bir Çin filmi. Konusu: Reşit olmayan çocukların hayatı...

"O, Wang Yue'nin ablası." Chen Feng'in ifadesi, Xu Fei'ye şiddetle bakarken çirkinleşti. "Bu kadar sapık olmasan olmaz mı?"

"Ablası mı?"

Xu Fei şaşırmıştı.

Ancak uzun bir süre sonra, "Başka bir deyişle, evlat, gerçekten yasal bir loli mi buldun? Gökler çok haksız, gerçekten izin vermek..."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin