Bölüm 41: Chen Feng'in Yolu

1.5K 177 3
                                    


"Hum—"

Chen Feng, tüm dünyanın aniden karardığını gördüğünde kulaklarında çınlama hissetti. Yanlışlıkla pencereden güneşe doğru baktığında, aslında güneşin yeşil olduğunu gördü.

"Ne oldu?"

Chen Feng bir süre sersemledi.

Sadece iki dakika sonra, Chen Feng ruhsal enerjisinin bilinmeyen bir nedenle tükendiğini gördü!

Durum penceresinde, ruhsal enerji bölümünün altında, kırmızı renkli bir sıfır görünüyordu.

"Tüm ruhsal enerjimi kullandım mı?"

Chen Feng acı bir şekilde gülümsedi.

Sadece, basit olan ilk iki adımı tamamlamıştı ve en zahmetli olan üçüncü adıma bile başlamamıştı! Gen üretiminin ruhsal enerjiye bağımlılığı, Chen Feng'in hayal gücünü aşmıştı.

Daha önce en güçlü gene dokunduğundan emindi. Şanslı Aura tarafından geliştirilen bu mükemmel gen formülü, kesinlikle epik bir şeydi. Eğer bu geni üretebilseydi, kesinlikle hayal edilemez bir hasat olurdu!

Ancak... ruhsal enerji!

"Yanlış şeye mi odaklandım?"

Chen Feng derin bir nefes aldı.

Ruhsal enerji, gen üretiminin temeliydi.

Normal şartlar altında, Chen Feng'in seviyesinde ruhsal enerjiye sahip olanlar sadece sıradan genleri araştırmaya cesaret edecektir. Chen Feng, Şanslı Aura'nın yardımına sahip olduğundan, 4 yıldızlı Gök Gürültüsü Yılan geni ve 5 yıldızlı Altın Karınca geniyle bile başa çıkabileceği noktaya kadar sorunsuz ilerliyordu. Ancak, ruhsal enerjinin tükenebilir olduğunu tamamen unutmuştu!

Ahşap-Ayı gen üretimi ruhsal enerjiden 1 puan tüketti.

Gök Gürültüsü Yılan gen üretimi 10 puan ruhsal enerji tüketti.

Altın Karınca gen üretimi 20 puan ruhsal enerji tüketti.

Ve Altın Karınca gen formülünü geliştirmek mi?

Chen Feng'in tahminlerine dayanarak, 90 puanın üzerinde ruhsal enerji olmadan, başarılı olmak imkansızdı! Gerçekte, sadece 32 puan ruhsal enerjiye sahipti!

"Temellerim çok zayıf."

Chen Feng sadece acı bir şekilde gülümseyebilirdi.

Ancak, bu yönünü geliştirmenin zamanı gelmişti!

Ruhsal enerjinin artması hem gen üretimine hem de kişinin gücüne büyük ölçüde fayda sağlardı. Ayrıca, Chen Feng'in ruhsal enerjisini arttırması çok fazla gecikmeye neden olmazdı. Aksine, artıştan sonra, Chen Feng'in bir formülde ustalaşabileceği hız bile yükselebilirdi!

"Deneyelim!"

Chen Feng karar verdi.

"Ruhsal enerji..."

Biraz düşündükten sonra, Chen Feng daha önce ürettiği Altın Karınca gen reaktifini çıkardı; kişinin vücudundaki potansiyeli tetikleyerek, kişinin ruhsal enerjisini kalıcı olarak 20 puan arttırır.

Anlayışına dayanarak, kişinin niteliklerini kalıcı olarak arttıran bu tür özel reaktifler sadece her sınıfta bir kez kullanılabilirdi. Geliştirilmiş öznitelikten bağımsız olarak, bir kez kullanıldığı sürece artık kullanılamaz. Aksi takdirde, aşırı gen tüketimi ile kişinin ruhu parçalanırdı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin