Bölüm 24: Gök Gürültüsü-Yılan Geni

1.7K 206 8
                                    


Şu anda, Chen Feng sayısallaştırılmış moddan çıktı.

'Yani bu bir kısıtlama.'

Bu kan özü damlası, on binlerce gen içeriyordu, hatta daha fazla. Etrafındaki desenler içinde bir çeşit güç mevcuttu. İçindeki kan özünü sızdırmaz hale getirildikten ve aktivasyon anahtarı olarak ayarlanmış bazı genlere sahip olduktan sonra, kısıtlamayı kaldırmak için ilgili genleri bulmanız yeterlidir.

Daha net olmak gerekirse, bu, gen arama sürecinin geliştirilmiş bir versiyonuydu!

Doğal olarak, gene aramanın geliştirilmiş bir versiyonu olmasına rağmen, hala Chen Feng'in tamamlayamayacağı bir şeydi.

Gerekli 300 gen miktarı, Ahşap-Ayı geninden on kat daha fazlaydı. Şu anki Chen Feng için, seviyesinin biraz ötesindeydi. Bu nedenle, uzun bir süre geçtikten sonra bile başlayamadı.

Ancak, 5 yıldızlı bir formül elde etmek son derece zor bir şeydi, bu yüzden Chen Feng başarılı olmak zorundaydı!

Bu nedenle, Şanslı Aura'yı aktive etmeyi seçti.

Bu adamlar onu küçümsemek mi istiyorlar?

Sadece bir puan azalan şans değerine bakarken, Chen Feng sessizce gülümsedi.

Aynı zamanda, şöhretin büyüklüğünü de belli belirsiz anladı. 'Ahşap-Ayı Geni - Savaş' başarısı olmadan, Xu Fei'nin ona bu şansı vermemesi çok muhtemel idi!

Ne kadar güçlü olduğuna bakılmaksızın...

'Oturum' olarak isimlendirilen toplantıya bile katılamazdı!

"Bay Chen'e layık."

Xu Fei hayranlık içinde nefes verdi ve daha sonra diğer davet ettiği tüm üreticileri şaşırttı.

Bu insanlar muhtemelen ayrıldıktan sonra bile şokta kalacaktı. Acemiler bugünlerde zaten çok mu etkileyiciydi? 1 yıldız! Sadece çöp bir formüle hakim! Bu tür kısıtlamaları kaldırmak için yetenekli. Bütün hayatlarını boşa harcamış gibi hissettiler.

Öte yandan Huo Shi şaşkına döndü. Başlangıçta onun olması gereken görev böyle mi kayboldu?

Neden?!

"Ben..."

Huo Shi dönmek ve Chen Feng'e meydan okumak istedi, ama artık odaya bile giremediğini gördü.

"Özür dilerim. Oturum sona erdi."

Salonun güvenliği onu durdurdu.

Ne şaka ama!

Meydan okumak mı?

Hatta seyirciler bile Chen Feng ve Huo Shi arasındaki boşluğu görmeyi başardı!

"Çok iyi."

Huo Shi dişlerini sıktı. "Chen Feng, değil mi? Kim olduğunu hatırlayacağım! Sana meydan okuduğum ve bana ait olan şerefi geri aldığım gün gelecek!"

Huo Shi döndü ve ayrıldı.

Aynı zamanda, salonda.

"Bay Chen."

Xu Fei gülümsedi. "Şimdi düzgün bir şekilde konuşabiliriz."

"Tamam."

Chen Feng başını salladı.

Ödül olarak 5 yıldızlı formüle sahip bir görevin kolay olmayacağını biliyordu.

"Bu sefer keşfedeceğimiz yer Ejderhanın Geçtiği Dağdır."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin