Shadow'un kaçmasını izleyen Chen Feng, gülse mi ağlasa mı karar veremedi.
Bu zirve E-sınıfı genetik savaşçının, savaşı kazanamayacağını anlayınca An Te'yi terk edip doğrudan kaçmasını hiç beklemiyordu.
Bu...
An Te'nin gözleri genişçe açıldı ve sefil bir şekilde bağırdı, "Shadooww!"
Shadow'un gerçekten de onu terk edip kaçmasını hiç beklemiyordu.
"Daha önce hayatını kurtarmıştım!" An Te öfkeli bir şekilde bağırdı.
Ancak-
Hiçbir cevap gelmedi.
"Qin Jie ve takım arkadaşlarınla da son derece iyi bir ilişkin olmadı mı?" Chen Feng alaycı bir şekilde gülümsedi. "Eğer Qin Jie ve geri kalanı olsaydı, seninle çatışmış olsalar bile, seni terk edip kaçmazlardı."
Chen Feng soğukkanlılıkla, "Bu seçimi kendin yaptın." dedi.
"Neden..."
An Te tamamen şok olmuştu.
Bang!
Shen Wei'nin saldırısı, An Te'nin sahip olduğu umutları tamamen parçaladı.
Shen Wei'nin yeteneği, genetik bir savaşçının yeteneğinden tamamen farklıydı. Tüm saldırıları kaba ve basitti.
E-sınıfının zirvesinde olan An Te, Shen Wei tarafından öldürüldü.
"Ölüm bile, günahlarını ödemek için yeterli değil!"
Shen Wei, kırık kılıcını kibirli bir şekilde salladı, bunu yaparken kılıç aurası ufak bir fırtına yarattı.
Bu nedenle, giydiği çok kısa olan eteği, biraz havalandı.
Chen Feng: "..."
Aniden, Wang Chun'u kıskanmaya başladı.
Ancak, Wang Chun'un gözleri, şoktan hala kurtulmamıştı.
Chen Feng ve Shadow'un savaşı böyle mi bitti?
S*ktir, benimle dalga mı geçiyorsun?
Shadow son derece güçlüydü. An Te'den bile biraz daha güçlüydü. Ancak Chen Feng, birkaç dakika içinde Shadow'u ağlayarak kaçırmıştı. Hatta Shen Wei'nin savaşından daha kısa sürmüştü.
Chen Feng aslında bu kadar güçlü müydü?
Wang Chun şok oldu.
Shen Wei'nin ne kadar güçlü olduğunu biliyordu.
Zirve E-sınıfı!
Gerçekten zirvedeydi!
E-sınıfında Shen Wei'yi yenebilecek çok az insan olduğu söylenebilirdi. Ancak, E-sınıfına yeni giren Chen Feng, zaten bu aşamaya ulaşmış gibi görünüyordu. Bu...
Wang Chun acı acı gülümsedi.
Wang ailesi tarafından kendisine hazırlanan genden vazgeçti ve bu geni sadece bir inek olduğu için seçti. Ayrıca, Kristal Saraydaki kadın karakterlerin gücünün farkındaydı.
Dürüst olmak gerekirse, içten içe kibirliydi.
Ancak şimdi...
Tüm küstahlığı, Chen Feng'in önünde parçalandı.
Asıl can sıkıcı olan şey, Chen Feng'in müthiş bir gen üreticisi olmasıydı. Tüm zamanını bu mesleğe vermesi gerekirken, bir de müthiş bir savaş gücüne sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...