Bölüm 191: Rakipsiz Mekanik Savaş Tanrısı!

1.1K 138 5
                                    


Bang!

Korkunç bir parlaklık ortaya çıktı.

O kadar göz kamaştırıcıydı ki, neredeyse kimse direk bakamadı. Son saniyede, içgüdüsel olarak geri çekildiler ve saldırıyı atlattılar.

Bang!

Zemin titredi.

Parlaklık kayboldu.

Herkes gözlerini yeniden açtığında, bir ağız dolusu hava soludular. Birkaç defa saldırmalarına rağmen parçalayamadıkları zeminde derin bir göçük ortaya çıkmıştı.

Bu enerji saldırısı son derece güçlüydü.

İnanılmaz derecede korkunç.

"Bu adam..."

Herkesin ifadesi çirkinleşti.

Bu enerji saldırısı, en az D-sınıfı bir güce sahipti. Hatta zirve D-sınıfı bile olabilirdi. Zirve E-sınıfı savaşçılar, bu adam için bir eşleşme olamazdı.

Ka!

Ka!

Yarı Android, vücudunu uzattı.

Wang Chun tereddüt etmeden emir verdi. "Saldırın!"

Savaşlara gelince, Chen Feng'den çok daha deneyimlilerdi. Enerji saldırısı bu kadar güçlü olmasına rağmen, dikkatli oldukları sürece bu saldırıdan kaçınabilirlerdi. Ayrıca, bu enerji saldırısını kullanmak için zaman gerekiyordu. Eğer düşmanına saldırı için zaman vermezlerse...

Shua!

Yedi gölge savaşçısı, arkalarında ardıl görüntüler bırakarak yarı Android'e doğru saldırıya geçti.

Saldırılar, tam yarı Android'e ulaşmak üzereyken, bir anda, Android'in sağ kolunda tuhaf bir enerji kalkanı ortaya çıktı.

Hum—

Enerji kalkanı göz kamaştırıcı bir şekilde parlarken tüm saldırıları engelledi.

"Hehe," yarı Android acımasız bir şekilde güldü.

Bang!

Bir kez daha, enerji saldırısını serbest bıraktı.

"Dikkatli olun!"

Herkesin ifadesi büyük ölçüde değişti.

Bang!

Göz kamaştırıcı bir parlaklık ortaya çıktı.

Daha önce, aradaki mesafe uzak olduğundan enerji saldırısından kurtulmuşlardı. Ancak şimdi, yarı Android'e oldukça yakınlardı. Bu saldırıyı atlatamazlar ve sadece kafa kafaya karşılayabilirlerdi.

"Savunun!" gölge savaşçılarından birisi bağırdı.

Bang!

Enerji dalgası patladı ve yedi tanesi uzaklara fırladı.

Hepsi ağır yaralanmıştı!

"Bu..."

Chen Feng'in ifadesi biraz değişti.

Sonunda, önceki üç gölge savaşçısının nasıl öldüğünü anladı. Sadece tek bir saldırıyla, yedi tane zirve E-sınıfı gücünde olan gölge savaşçısı ağır yaralanmıştı. Bu, tamamen farklı ligde olan bir savaştı.

Bu adam sadece saldırı konusunda güçlü değil; diğer yönleri de son derece güçlüydü.

Daha önce, yedi gölge savaşçısı saldırıya geçmişti. Ancak, bu adam hızlı tepki vermiş ve enerji kalkanını ortaya çıkarmıştı. Bu, sahip olduğu tepki süresinin ne kadar korkunç olduğunu gösteriyordu. Ayrıca, tuhaf enerji kalkanı, yedi tane zirve E-sınıfı savaşçının en güçlü saldırılarını engellemişti. Bu da, savunma gücünün ne kadar korkutucu olduğunu gösteriyordu!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin