Altın Şehir'de belli bir yüksek katlı binanın tepesinde, Tao Lijun orta yaşlı bir adamla birlikte oturuyordu.
"Küçük arkadaşımız şimdi bir çıkmaza sıkışmış gibi görünüyor," diye gülümsedi, onun karşısında oturan orta yaşlı adam.
Tao Lijun kayıtsızca "Bir böceğin mücadelesini izlemek hala oldukça zevkli." dedi. "Sonuçta, bu sefer Altın Şehir gezimden bir şey başardım. Bir süre geçtikten sonra, babamın itibarını geri kazanmasına yardım etmeye başlayabilirsin."
Orta yaşlı adam, "Çok fazla acele etme." dedi. "Beklenmedik bir şey olmasın diye dikkatli ol."
"Beklenmedik mi? Bu nasıl mümkün olabilir?" Tao Lijun gülümsedi. "Böyle bir yerde bana karşı bir şey yapabilecek biri var mı?"
Altın Şehir'de rahatsız etmeye cesaret edemediği sadece birkaç kişi vardı.
O insanlar da Chen Feng ile hiçbir ilişkisi olmayan kişilerdi.
Bu kendine olan güveninin temelini oluşturuyordu.
Aynı zamanda kiralık bir dairenin içinde; Chen Feng sessizce izliyordu. Tüm bu olayın ilerleme şekli beklentilerini çok aşmıştı. Sonuçta, hala Büro Şefi Tao'yu hafife almıştı. Daha önce, Mu Yuan onunla temasa geçti: şu anda yaşadığı şey, geçmişte Mu Yuan'ın dedesinin başına gelenle aynı şeydi.
Hepten kapatma!
Dükkanı yasaklandı; banka hesabı donduruldu ve bir kişi olarak da büyük ölçüde gözden düştü.
Chen Feng'in önceki olayları yarım saat sürdü ve bazı insanlar tarafından fark edildi. Ancak, insanların büyük bir çoğunluğu hala gerçeğin farkında değildi.
Onların gözünde, Chen Feng hala ahlaksız bir üreticiydi.
Bu Tao Lijun'un hepten kapatmasıydı!
Onu ölüme kapatmaydı!
"Başka yol yok mu?"
Chen Feng Mu Yuan'a baktı.
"...."
Mu Yuan sessiz kaldı. Gerçekten başka yöntemler olsaydı, büyükbabası bu kadar uzun yıllar utanç içinde nasıl yaşayabilirdi? Sanal Mal Fiyatları Bürosu gerçek hayatta çok etkili olmasa da, şef şahsen Altın Şehre gelmişti. Buradaki zengin ve etkili yetkililerle bazı faydalar alışverişinde bulunduğu sürece, Chen Feng gibi yeni başlayan bir üreticiyi durdurmak çok kolaydı.
Geçmişte, dedesinin başına gelen de buydu.
"Büyükbaban yasağı daha önce nasıl kaldırdı?" Chen Feng aniden sordu.
"Özür dileyerek ve bunların hepsinin Profesör Tao'nun araştırma sonuçları olduğunu kabul ederek."
Mu Yuan öfkeli hissediyordu.
Bu, büyükbabasının en büyük utanç kaynağıydı. Bunlar ona ait olan bir şeydi. Ancak, sert gerçeklik nedeniyle, işler böyle bir şekilde sona erdi?
Ne kadar acınacak bir şeydi!
Ve şimdi, büyükbabasının yaşadığı şey Chen Feng'e olan şeyle aynıydı.
"Özür dilerim." Mu Yuan yumruğunu sıktı. "Eğer ben olmasaydım, sen..."
"Endişelenme." Chen Feng gülümsedi. "Hiçbir şey önemli değil."
"Ah?" Mu Yuan şaşırdı. "Nasıl hala gülebiliyorsun? Tao Lijun'un hepten kapatması çok korkunç. En azından, bir kaç yıl için bir şey yapman mümkün olmayacaktır. Yoksa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...