Bölüm 178: Bu Ürün Sahte Olamaz, Değil Mi?

1.2K 135 7
                                    


Yıldız Şehri,

Hou Liang, şehri Chen Feng'e tanıtmak için çeşitli yerlere götürdü. Ayrıca, Chen Feng'e bir kılavuz verdi. Böylece kaybolmayacaktı.

"O zaman... artık tek başına dolaşabilirsin. İletişim aletini merkeze bağladım bile. Eğer herhangi bir sorun olursa, istediğin zaman arayabilirsin. Ayrıca, sorumlu kişilerle de iletişime geçebilirsin."

"Oh, doğru. Ödülün de var. Her üretici merkeze katıldıktan sonra bir ödül alacak. Ama senin ödülün..." Hou Liang bir an duraksadı ve, "Birçok insanın kıskandığı bir şey."

Zaten burada işi olduğundan, Chen Feng'i de yanında getirmişti. Gizemli organizasyonu keşfettiğinden beri, yapacak çok şey vardı. Gerekli olan şeyleri söyledikten sonra ayrıldı.

Chen Feng bunu şaşırtıcı bulmadı. Buradaki hemen hemen herkes, çalışanlar dahil, son derece güçlü üreticilerdi. Bu nedenle, burada Müşteri Hizmetleri yoktu.

Bir kişi, bu yerde sadece kendine bağlı olabilir.

Ancak...

'Ödüller, heh.'

Hou Liang'ın bu son sözleri Chen Feng'in ilgisini çekti.

Şu anda.

Hum-

İletişim aracı titredi.

Chen Feng'in gözleri parladı.

Shua!

Bir ekran ortaya attı.

Merkeze katılma ödülü sonunda buradaydı.

"Ding—"

Chen Feng'in kişisel bilgi penceresine birkaç yeni ürün eklendi.

Hilal Ay Baharı x3.

Ateşli Kaplan Baharı x1.

Sıradan D-sınıfı formül (1 yıldız, 2 yıldız veya 3 yıldız. Üreticinin seçimine bağlı)x1.

"Bu da ne?"

Chen Feng sersemledi.

Hilal Ay Baharı mı?

Shua!

Ekranda, yeni bir pencere ortaya çıktı.

Hilal Ay Baharı: Güçlü bir gen reaktifinden oluşan kaynak suyu. İçerisinde mistik bir güç bulunur. Bir üreticinin ruhsal enerjisini büyük miktarda arttırabilir.

Bu, sadece Gen Üretim Derneğinin sahip olduğu bir eşya idi!

Her biri son derece değerliydi.

Yüksek zorluk seviyesi olan görevlerin ödülünde bunlar da vardı. Bu, birçok insanın formüllerden daha çok istediği bir şeydi. Paha biçilemez derecede değerliydi.

Normal şartlar altında, merkeze katıldığı için, sadece bir set Hilal Ay Baharı alacaktı.

Eğer bir tane daha istiyorlarsa, çok çalışmaları gerekiyordu!

Chen Feng'e gelince, bir seti merkeze katılma ödülüydü. Qin Hai ve diğerlerini Xia Yan'dan kurtardığı için başka bir setle ödüllendirildi. Çektiği resimlerin önemi nedeniyle, bir kez daha büyük katkıda bulundu ve üçüncü bir Hilal Ay Baharı kazandı.

Chen Feng merkeze girdikten hemen sonra, üç set Hilal Ay Baharı elde etmişti.

Ateşli Kaplan Baharında gelince... Bu, fiziksel bedeni güçlendirmek için kullanılıyordu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin