Bölüm 158: Adım Başına Öldürme Hareketi!

1.1K 138 1
                                    


Ormanda, bir gün boyunca hazırlandıktan sonra, Chen Feng ve Qin Hai birbirleriyle karşılaştı.

Qin Hai'nin yüzünde korkunç bir gülümseme ortaya çıktı. "Senin için uzun zamandır bekledim."

Chen Feng kaşlarını çattı. 'Bu adam...'

Karşısındaki Qin Hai, kendisine farklı bir his veriyordu.

"Bu yüksekliğe nasıl ulaştığını bilmiyorum." Qin Hai'nin gülümsemesinde bir tür uğursuzluk vardı. "Ancak, burası durduğun yer olacak!"

Bang!

Korkunç bir güç, bir anda patladı.

Qin Hai'nin elindeki 20 tane gen reaktifi havada parçalandı. Ardından, havadaki enerji parçaları değişti ve koyu altın renkli bir enerji kılıcı oluşturmaya başladı.

"Bu..."

Herkesin ifadeleri büyük ölçüde değişti.

Gen silahlanma!

Aslında, yepyeni bir gen silahlanmasıydı!

Başlangıçta, Qin Hai'nin Yun Xiaoduo ile savaşırken kullandığı gen silahlanmasını kullanacağını düşünmüşlerdi. Hiç kimse, Qin Hai'nin iki tane gen silahlanmaya sahip olmasını beklemiyordu!

"2 tane gen silahlanması!"

Herkes derin bir nefes aldı.

Gen silahları zaten bu seviyedeki üreticiler için çok nadirdi. Qin Hai'de iki tane olması... bu adamın birikimi ne kadar korkunçtu? Dahası, o koyu altın enerji kılıcı...

Önceki gen silahlanmasından bile daha güçlüydü!

Shua!

Qin Hai'nin elindeki koyu altın enerji kılıcı, etrafta döndü.

Hum-

Koyu altın bir ışık vücudunu sardı.

Daha önce düşük savaş gücüne sahip olan Qin Hai'nin aurası bir anda değişti.

Slash!

Qin Hai öne çıktı.

Vücudu, havada altın renkli görüntüler bırakarak ilerledi. En korkunç kısmı, altın renkli görüntülerin canlı olmasıydı.

Bang!

Koyu altın görüntüler Chen Feng doğru ilerledi!

Şimşek kadar hızlılardı.

"Patla!"

Chen Feng'in gözleri daraldı ve tereddüt etmeden bir gen reaktifini attı.

Pa!

Aquarhino Gen Reaktifi havada paramparça oldu.

İkinci turda, bu gen reaktifinin malzemelerini özenle toplamıştı. Ancak bu son turda, malzemeler sınırsız olarak sağlandığından bu gen reaktifini üretmek oldukça kolay olmuştu.

Bu, Chen Feng'in sahip olduğu en güçlü savunmaydı.

Bang!

Koyu altın görüntüler Aquarhino Sur'una doğru saldırdı.

Bang!

Saldırıdan, korkunç bir güç içeren enerji dalgası ortaya çıktı. Aquarhino Sur'unda hiçbir şey yoktu. Ancak, koyu altın görüntüler hemen parçalandı.

Engellendi mi?

Herkes nefesini tutmuş mücadeleyi izliyordu.

Engellendi!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin