Bölüm 56: En Güçlü F-Sınıfı Gen?

1.4K 187 17
                                    



iki gün sonra, Altın Şehir'deki kiralık evinde, Chen Feng hala malzemeleri hazırlamakla meşguldü.

Bu iki gün evinde kalmış olmasına rağmen, bazı haberler toplamayı başardı. Ejderha'nın Geçtiği Dağ olayında yer alan öğrenciler, okuldan tavsiye mektubu almak için bir soruşturma grubu oluşturdu. Her biri soruşturmaya dahil olmaya başladı.

Neyse ki, soruşturmalarının yarısında, okul onlara bunu durdurmalarını söyledi.

Chen Feng, muhtemelen Müdürün kan özünün Wang Yao'nun elinde olduğunu öğrenmiş olabileceğini tahmin etti. Bu nedenle, soruşturmayı isteksizce durdurabilirdi.

Kan özünü Wang Yao'ya teslim etmenin akıllıca bir seçim olduğunu gösteriyordu.

Chen Feng emindi.

"Sonunda, gücüm hala çok zayıf." diye mırıldandı Chen Feng.

Wang Yao kadar güçlü olsaydı, değerli eşyalara sahip olduğu için kötü şeylerin ona bulaşacağından endişelenir miydi?

Daha güçlü ol! Daha güçlü olmalıyım!

Chen Feng'in gözleri parladı.

Şimdi gerekli tüm malzemeleri hazırladığından ve 40 puan şans değeri biriktirdiğinden, uzun zamandır dört gözle beklediği gen üretimine başlayabilirdi.

En güçlü gen, gerçekten dört gözle bekliyordu.

Bu, güçlü olma yolunda attığı ilk adım olacaktı!

Bang!

Chen Feng sayısallaştırılmış moda girdi.

Bu konuda daha önce tecrübeye sahip olduğu için, bu sefer adımlardan geçerken çok daha iyi sonuçlar elde etti. İlk adım, gen araması. Gözleri kapalıyken, Chen Feng kolayca tamamladı!

5 puan şans değerleri tükendi.

İkinci adım, toplanan tüm genlerin birbirleriyle reaksiyona girmesine izin vermek. Şanslı Aura'yı tamamen aktif eden Chen Feng elleriyle hızla yakaladı ve düzenli bir şekilde gen reaksiyonunu tamamladı.

Kullanılan şans değeri: 10 puan.

Üçüncü adım, gen füzyonu!

Bu noktada, Chen Feng'in ifadesi biraz değişti. Önceki adımlar daha önce yaptığı bir şeydi. Öte yandan bu üçüncü adım, ilk kez denediği bir şeydi.

"Gel!"

Tüm malzemeleri süzdü.

Chen Feng rahatsız olma korkusuyla gözlerini açmaya bile cesaret edemedi.

Birlikte çalıştığı gen ve kuluçka sıvısı ona yabancı bir şeydi. Elindeki malzemeleri kullanarak gen üretebilen bir sıvıyı karıştırmak zorundaydı!

Su, malzemeler, kuluçka sıvısı ...

Tüm malzemeler Chen Feng'in ruhsal enerjisinin kontrolü altında birleşmeye başladı. Beş duyu organını mühürlemesi nedeniyle, Chen Feng bu işlem için kullanılan malzemelerin dozajından tamamen habersizdi.

Malzeme miktarı, konsantrasyon, oran, her şey Şanslı Aura tarafından kontrol ediyordu!

Whoosh!

Whoosh!

Şans değeri hızla düşmeye başladı.

1 puan, 2 puan, 3 puan...

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin