Lav Devi!
Chen Feng aniden bu 3 yıldızlı gizli sanatın efsanesini hatırladı.
Bu, Alev Emilimi, Ateş ve Kaya tipi genlerin birleşmesiyle oluşan gizli bir sanattı. İlk yaratıldığı zaman, sadece 2 genetik yeteneğin gerekli olduğu 2-yıldızlı gizli bir sanattı.
Aynı zamanda yasak bir gizli sanat idi.
Nedeni basitti.
Bunu kullanabilmek için sadece ateş ve kaya ile ilgili genler, yeterli beceri seviyesi ve kişinin ruhsal enerjide yeterli kontrolü gerekiyordu. Bu, bir genetik savaşçının kendisinden daha yüksek sınıftakilere meydan okumasına izin veren gizli bir sanattı. Ayrıca, Lav Devine dönüşebilmek için sadece E-sınıfı veya üzeri olunması gerekiyordu.
Ancak, bu yeteneği öğrenenlerin hepsi, kısa bir süre içinde ölmüştü.
Nedeni son derece basitti.
Kullanıcıya zarar veriyordu!
Lav, sadece başkalarına zarar vermiyor, ayrıca kullanıcıya da büyük ölçüde zarar veriyordu.
Bu nedenle, bu gizli sanat yasak bir yetenek olarak sınıflandırıldı ve birisi onu 3-yıldızlı bir gizli sanata dönüştürene kadar yasaklanmıştı. Ek bir gen olan Alev Emilimi de eklenerek, kullanıcıya zarar verme etkisi ortadan kaldırıldı. Bununla birlikte, bu yetenek bir kez daha gerçek dünyada ortaya çıktı ve 2-yıldızlı gizli sanattan 3-yıldızlı gizli bir sanata dönüştü.
Ek bir genetik yetenek gerekli olduğu için, beceriyi öğrenmek daha da zorlaştı. Ayrıca 3 yetenek gerekli olduğundan, sadece D-sınıfındakilerin erişimine izin verildi. Lav Devi de önceki versiyonuna kıyasla daha güçlü hale geldi.
Ve Xie Kangzhong bu beceriyi kullandığında...
"Howl—"
Xie Kangzhong'un vücudundan sonsuz bir şekilde alev yayıldı.
"Ne kadar güçlü olursa olsun, lav sonunda hala lav!"
Chen Feng dişlerini sıktı.
Buzlu ve Sisli Rüzgar Bıçağı!
Tereddüt etmeden, Chen Feng bir kez daha Rüzgar Bıçakları'nı serbest bıraktı.
Whoosh!
Whoosh!
Birbiri ardına Rüzgar Bıçağı ilerledi.
"Ci!"
"Ci!"
Sisli buz yüksek sesle Lav Devine çarptı. Lav Devi'nin küçük bir kısmı tamamen dondu. Ancak, bir anda, donmuş bölgeye bir miktar lav ilerledi ve donmuş alan bir kez daha yanmaya başladı.
Sisli buzun artık herhangi bir etkisi yoktu!
Bir saldırı ile tüm Lav Devi'ni dondurmuş olsaydı belki işe yarayabilirdi!
"O zaman bir deneyelim."
Chen Feng kalan şans değerine baktı.
Fazlasıyla yeterli idi.
Bang!
Bir anda, büyük miktarda Sisli ve Buzlu Rüzgar Bıçakları ortaya çıktı.
Ancak, Chen Feng saldırısına başladığı anda, Xie Kangzhong kükredi ve elinden Ateşli Ejderhayı serbest bıraktı. Chen Feng'in Rüzgar Bıçaklarını kolayca engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...