Bölüm 67: Geçmişteki Eylemlerden Pişmanlık Duymak

1.3K 185 1
                                    


"Kıdemli Lei."

Herkesin ifadesi büyük ölçüde değişti ve aceleyle onu tuttu.

"Di Di—"

Kırmızı ışık hala titriyordu. Bir saniyede, Lei Jun'un değerlendirme araçlarının hepsi sınırlarına ulaştı!

"Bu nasıl mümkün olabilir?!"

Değerlendirme aşamasında Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifine bakarken, Lei Jun mırıldandı, "Bu şeyin gücü... bu bir Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifi değil!"

"Doğal olarak bu bir Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifidir." Chen Feng sakince gülümsedi. "Bu Mutasyona Uğramış bir gen. Ruhsal enerji tüketimi arttığında, reaktifin gücünün değişmeyeceğine inanmak... gerçekten o kadar mı aptalsın?"

Lei Jun duygusal olarak çöktü. "Ama gen tanımında aynı kelimeler, 'büyük miktarda yıkım' yazıyor."

Chen Feng hafifçe gülümsedi. "60 puan ve 100 puan bir sınavda geçer olarak kabul edilir. Ancak, her iki puanın da aynı olduğunu mu düşünüyorsun?"

Lei Jun'un yüzü daha da solgunlaşırken bir şey söylemesi mümkün değildi.

"Devam edelim mi?" Onun yanında, Zhang Wei gülümsedi. "Veya... bunun yerine, bunu yapmak için başka birini bulalım."

"Ben..."

Şu anda, Lei Jun bu Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifinin hiç sıradan olmadığını anladı. Daha önce 5 yıldızlı tek kullanımlık reaktifleri değerlendirmiş ve güçlerine aşinaydı. Ancak, bu 4 yıldızlı mutasyona uğramış reaktifi aslında ruhsal dünyasını doğrudan yok etmişti. Bu şey son derece güçlüydü!

Bu tarihi bir andı!

Bu, yeni bir mutasyona uğramış gendi!

Chen Feng'den özür dilemesi gerekse bile değerlendirmeye devam etmek istedi. Ancak, ruhsal dünyası çöktüğü için, en az üç gün boyunca herhangi bir değerlendirme yapamazdı.

Neden Chen Feng'in tavsiyesine uymadı?

Pişman hissediyordu.

Zhang Wei gülümsedi ve başka bir değerlendiriciye baktı. "Küçük Lu, sen yap."

"Tamam."

Diğer değerlendiricilerin hepsi heyecanlıydı.

Bu, güçlü bir mutasyona uğramış 4 yıldızlı reaktifin ilk değerlendirmesiydi. Değeri belirlendikten sonra, gelecekte bu reaktifi inceleyen herkes bu değerlendirme raporunu görebilirdi!

İsimlerinin hepsi raporda listelenecekti!

"Hum—"

Dokuz tanesi bir değerlendirme dünyası yaratmak için birlikte çalıştı.

Lei Jun'a gelince, şu anda kimse onunla ilgilenmedi.

Whoosh!

Dikkatle, simülasyon ortaya çıktı ve reaktif havada patladı. Korkunç güç ruhsal dünyayı yuttu ve mutasyona uğramış gen reaktifini simüle ettiler. Birkaçı tarafından oluşturulan ruhsal dünya, tek bir kişi tarafından oluşturulan ruhsal bir dünyadan çok daha güçlüydü. Bu nedenle, ruhsal dünya büyük zorluklarla stabilize edebildi ve her türlü değerlendirme ekipmanıyla ilgili bilgileri çılgınca kaydetmeye başladı.

Ruhsal istatistikler...

Patlayıcılık istatistikleri...

Saldırı gücü...

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin