Bölüm 71: Cennet ve Dünya Tersine Döndü!!!

1.5K 195 11
                                    


"Lanet olsun!"

Chen Feng'in gözleri aniden genişledi.

Bu, günlük bir gazeteydi! Uygun bir medya!

Haberlerin içeriği oldukça basitti:

Gen Üretim Derneği'nin Başkan Yardımcısı, Altın Şehir şubesine, her türlü inceleme ve iş için gelmişti. Chen Feng ile ilgili tüm haber makalesinde sadece kısa bir cümle vardı: Genç deha Chen Feng tarafından oluşturulan Mutasyona Uğramış Altın Karınca geni en güçlü F-Sınıfı gen olarak adlandırıldı!

"En Güçlü Gen mi?"

Chen Feng'in eli titredi.

Sadece F-Sınıfı olmasına rağmen, bu, Başkan yardımcısının kendisi tarafından söylenen bir şeydi! Bu cümlenin, Başkan yardımcısının kelimeleri olup olmadığından veya orijinal sözlerinden biraz farklı olup olmadığından emin değildi. Ancak bu cümle ile, Altın Şehir'de Chen Feng'in pozisyonu sarsılmazdı.

En azından, Altın Şehir'deki tüm acemiler arasında, hiçbiri Chen Feng'i aşamazdı!

"Altın Karınca Geni?"

Chen Feng şoktan suskunlaştı.

Sanal Mal Fiyatları Bürosu genlerini reddedebilir ve oldukça bilgili olmayan genetik savaşçılar ve üreticiler de genlerini reddedebilir. Ancak şimdi, Başkan Yardımcısı şahsen Chen Feng'in en güçlü genini kabul etmişti!

Yani bu, Zhang Wei'nin bahsettiği gizemli ödüldü.

Ne büyük bir ödül.

Chen Feng duygulara boğuldu.

Bekle...

Chen Feng aniden bir şey düşündü. Günlük gazete bile onun için konuşuyorsa, itibarında herhangi bir değişiklik olur mu?

Çevrimiçi kontrol ettikten sonra, Chen Feng tamamen sersemledi.

Değişiklikler mi?

Bu, küçük değişiklikler kadar basit bir şey değildi. Bütün internet sallanıyordu.

En güçlü gen mi? Başkan yardımcısı mı?

Halk tarafından özel olarak adlandırılmış bir başlık olsaydı, haberler sadece küçük bir ölçekte yayılırdı. Ancak, bu sözler Başkan Yardımcısının ağzından çıktığında, tüm internet patladı. Başkan Yardımcısının kendisi tarafından taçlandırılan bu en güçlü F-Sınıfı gen tam olarak ne tür bir gendi?

Gerçeğin farkında olmayan bir sürü insan bu konuda araştırma yapmaya başladı.

Mutasyona Uğramış Altın Karınca geni açığa çıktı.

Aynı zamanda, Chen Feng ile ilgili olay da artık gizlenemezdi.

Büro Şefi Tao Lujin'in yetkisi miydi?

Evet!

Gökyüzünü tek eliyle örtüyor, istediği her şeyi yapıyordu. Gerçekten harika geliyordu. Ancak, Chen Feng gibi yeni başlayan bir üreticiyle karşılaştırıldığında sadece şaşırtıcıydı. Gerçek bir usta veya Gen Üretim Derneği önünde bir hiçti.

Bunu nasıl örtbas edebilir?

Yeni bilgi parçacıklarının oluşturulduğu hız, öğrenme forumunun bunları silebileceği hızdan daha hızlıydı.

Ayrıca, normal insanların konuşmalarını silebilirlerdi. Ancak bu kez, öğrenme forumundaki gerçeği sormak için konuları yayınlayanlar arasında, popüler gen üreticileri de vardı. Kim konuşmalarını silmeye cesaret edebilirdi?

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin