Mu Yuan'ın yüzünde sersemlemiş bir ifade vardı. "Hayır, tavşan kulaklı kız aslında bir erkekmiş."
"Ama, Adem elması yoktu, değil mi?" Zhang Wei araya girdi.
ÇN: Adem Elması, çoğunlukla erkeklerde olan ve boyun kısmında bulunan çıkıntı.
"Daha önce kullandığı genin dişi bir tavşana ait olduğunu söyledi; dolayısıyla dişi taraf baskın gelmiş. Bu nedenle, adem elmasının dejenere olmasına sebep olmuş... gelecekte, gerçek bir kadın olabilir. Eğer bana sorun yoksa, ona da yokmuş..." Mu Yuan zorlukla devam etti.
"Peki, kabul ettin mi?"
Chen Feng şaşırdı.
"Orijinal düşüncem şuydu: ona çok fazla zaman harcadığımdan, herhangi bir kayıp yaşayamam! Bir erkek olsa bile, sadece 'yapacağım' ve paramın karşılığını alacağım. Zaten bir kadın gibi görünüyordu."
"Ama o andan sonra... hala yapamadım." Mu Yuan'ın yüzü kederliydi. "Bu nedenle, aşkımı kaybettim."
Chen Feng derin bir nefes verdi. "Bu iyi, bu iyi."
Kahretsin.
Mu Yuan gerçekten de bir erkekle 'yapmış' olsaydı, Chen Feng'in gelecekte kendisine dikkat etmesi gerekirdi!
Ancak, bu adamın aşk macerasının ne kadar zengin olduğunu düşününce, yarışmadan daha renkli olduğunu hissetti.
Şu anda, Mu Yuan pencereye yaslanmış ve herhangi bir zamanda pencereden aşağı düşebilirdi. Zhang Wei, Chen Feng'e gözleriyle işaret verdi ve ona, Mu Yuan'ı rahatlatmasını söyledi. Şu anda, sadece Chen Feng ileri adım atabilirdi.
"Sakin ol." Chen Feng sakince, "Ayrılmak normal bir şey. Ruh halini sakinleştirebilirsen, bu felaketten kazanç bile sağlayabilirsin."
Mu Yuan oldukça şaşırmıştı. "Felaketten kazanç mı?"
O, zaten bu derece bir felaket yaşadı. Hala kazanç sağlayabilir mi?
"Doğal olarak." Chen Feng devam etmeden önce biraz düşündü. "Eski zamanlarda, aşkını kaybeden Ximen adında bir memur vardı. Bir gün sokakta dolaşırken, kafasına bir bayrak direği çarptı. Kafasını kaldırınca, direği fırlatan kişinin baştan çıkarıcı güzelliği olan bir kadın olduğunu fark etti."
"Sonra bir araya mı geldiler?" Mu Yuan isteksizce sordu.
"Hayır." Chen Feng'in ciddi bir ifadesi vardı. "Lord Ximen, kafasına direk çarptıktan sonra, neden havalanmak yerine aşağı düştüğünü bir türlü anlayamadı. Bu gezegende, direğin yere düşmesine sebep olan belirli bir kuvvet olabilir mi? Diye düşünmeye başladı. Daha sonra, Ximen Dun* denilen yerçekimi kavramını icat etti. O günden sonra..."
ÇN: Yerçekimini keşfeden Newton, Çincede Niu Dun olarak telaffuz ediliyor. Chen Feng burada, yerçekimini keşfeden kişinin hikayesi için, 'Dun' kelimesini ekledi.
"Bas git!" Mu Yuan, Chen Feng'in yüzündeki gülümsemeyi görünce kafasında şarap şişesini parçaladı. "Ximen Dun'u s****. Tarihi bir buluş yapsan bile, mantıklı olmalı değil mi? Merak etme, intihar etmeyi düşünmüyorum. Klimayı kırdığımdan, temiz hava almak için pencereyi açtım. Sadece bir ayrılık. Sanki daha önce hiç yaşamadım."
'Klimayı mı kırdın?'
Chen Feng yukarıdaki klimaya baktı. 'Bunu nasıl kırdın? Tamam, her neyse. İyi olduğun sürece, her şey yolunda.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...