Neler oluyor?
Chen Feng panikledi.
Başarısız mı oldu?
Chen Feng bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti.
"Şans değeri kullanılmıyor..." diye düşündü Chen Feng.
Hangi koşullar altında şans değeri kullanımı işe yaramaz?
Şans değerleri, verilen görevi yapamadığı durumlarda.
Daha önce Şanslı Aura'yı aktive ettiğinde, üretimi tamamlamak istemişti. Ancak, üretimin başarılı olma ihtimali yoksa, Şanslı Aura hiçbir işe yaramaz.
Başka bir deyişle, mevcut başarı oranı %0 idi!
"Malzemelerle ilgili bir sorun mu var?" Chen Feng tahminde bulundu.
Sadece malzemelerle ilgili bir sorun olduğunda üretim başarısız olurdu.
Biraz düşündükten sonra, Chen Feng farklı bir dükkandan başka bir malzeme seti satın aldı ve bir kez daha üretime başladı. Ancak, bu sefer de başarılı olamadı.
"Malzemelerle ilgili bir sorun yok..."
"İlk aşama, gen araması başarısız..."
Chen Feng kaşlarını çattı.
Tekrar!
Bir kez daha üretime başladı.
Aurora formülüne tamamen hakim değildi. Bu yüzden, şans değerlerine güvenmek zorundaydı. Ayrıca, üretim sürecini objektif olarak değerlendiremedi. Bu kez, hakim olduğu bir formül kullanmaya karar verdi.
Gök-Gürültüsü-Yılan Gen Reaktifi!
Whoosh!
Chen Feng üretime başladı.
Bu kez, Chen Feng ruhsal enerjisini tamamen aktive etti. Sayısallaştırılmış moda girdikten sonra, başlamak için acele etmedi. Bunun yerine, sayısallaştırılmış dünyasında devriye gezdi.
Herhangi bir anormallik bulamadı.
"Bir yanılsama mıydı?" Chen Feng kendi kendine mırıldandı.
Gen araması, başla!
Whoosh!
Whoosh!
Uzun zaman önce Gök-Gürültüsü-Yılan Geni için gerekli materyalleri ezberlemişti. Bu nedenle, sayısallaştırılmış dünyada gerekli genleri kolayca bulabildi. Ancak, Chen Feng aniden gen aramasını durdurdu.
Tanıdık bir gen ortadan kaybolmuştu.
Bu doğru.
Ortadan kayboldu.
"Gerçekten bir sorun var."
Chen Feng'in gözlerinde soğuk bir parıltı titredi.
"Yavaşla!"
Sayısallaştırılmış dünyasının hızını yavaşlatmaya zorladı.
Sayısallaştırılmış dünya, kendi içinde ruhsal enerjiyle oluşan bir şey olduğundan, tüm sayısallaştırılmış dünyayı etkilemek için ruhsal enerjisini kullanabilirdi. Ancak bunu yaparsa, ruhsal enerji kullanımı oldukça fazla olacaktı.
Bir kat yavaş...
İki kat yavaş...
Üç kat yavaş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...