Harabeye dönmüş buz mağarasının önünde, Xia Yan'ın dehşete düşmüş sesi yankılandı. Aceleyle karanlık aurayı vücuduna çekmek istedi. Ancak... Etkisizdi.
Pu!
Pu!
Kırmızı ışık flaşı, ileri geri hareket etti.
O anda, tüm gökyüzü kırmızı ışıkla kaplanmıştı.
Bu kırmızı ışık, durmaksızın Xia Yan'ın vücudunu deldi. Xia Yan'ı her deldiğinde, devasa bedendeki karanlık auranın bir kısmı yok oluyordu.
Xia Yan'ın karanlık auradan oluşan vücudu, durmaksızın küçüldü.
"Hayır!" Xia Yan zihinsel olarak çöküyordu. "Bu nasıl mümkün olabilir?! Sadece seninle, nasıl mümkün olabilir..."
Xia Yan, Chen Feng'e inanamayan bir ifadeyle baktı.
Ölmek o kadar da korkutucu değildi. Organizasyona katıldığı an, zaten ölmeye hazırdı. Ancak, ömür boyu araştırmayla elde ettiği kusursuz bedenin, Chen Feng tarafından yok edilmesine inanamıyordu.
Bu imkansızdı!
Xia Yan bakışlarını Chen Feng'e sabitledi.
Sorun ne?
Vücudumdaki enerji mi yetersiz?
Shua!
Shua!
Xia Yan'ın bedeni durmaksızın hareket etti.
Ancak, hiçbir işe yaramadı.
Kırmızı ışık vücudunu her deldiğinde, karanlık aura şiddetli bir şekilde titriyordu.
Birkaç dakika sonra, karanlık aura tarafından oluşturulan beden aktivasyonunu koruyamadı ve zayıf bir insan gibi yere çöktü. Sahip olduğu C-sınıfının korkunç gücü, tekrar zirve E-sınıfına düştü.
"O şey..." Xia Yan, Chen Feng'e bakarken bağırdı. "Söyle bana, bunu nasıl yaptın?"
"Bunu mu diyorsun?" Chen Feng, Xiao Ying'i eline çağırdı ve bir hareketle vücuduna geri yolladı.
"Söyle bana!" Xia Yan neredeyse yalvarma noktasına gelmişti.
"Çok basit." Chen Feng'in yüzünde, garip bir gülümseme ortaya çıktı. "Eğer bir kişi arkadaşım olmak istiyorsa, gerçek dünya ile ruhsal dünya arasında özgürce hareket etme yeteneğine sahip olmalı."
Arkadaş mı? Gereksinim mi?
Xia Yan, kısa bir süre sersemledi ve ardından çılgınca gülmeye başladı.
Çok saçma!
Sözde arkadaş da neydi? Bu, açıkça bir evcil hayvandı!
Tüm hayatı boyunca araştırdığı kusursuz beden, sahip olduğu rakipsiz güç, sadece Chen Feng'in evcil hayvanında olan bir yetenek miydi?
"Hahahahahaha!" Xia Yan, gözyaşları yanaklarından akana kadar güldü. "Neden bu şekilde oldu? Hahahahaha!"
Çılgınca güldü. Ancak, aurası git gide zayıflıyordu. Açıkçası, daha fazla dayanamazdı.
Şu anda, Wang Chun ve diğerleri birbirine baktı. Bir dakika önce, Chen Feng hakkında oldukça endişelenmişlerdi. Bir sonraki an, Xia Yan'ı yenmişti.
Çok güçlü değil miydi?!
"Artık eminim." Wang Chun acı bir şekilde gülümsedi. "Gerçekten burada korunan kişi ben olmalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...