Bölüm 100: Gökyüzüne Yükselen Öldürme Niyeti

1.2K 166 2
                                    


"Bu lanet şey de ne?"

Herkes alarma geçti.

Birisi kesik bir kol veya bacak ile hayatta kalması anlaşılabilir bir durumdu. Göğsü delinen bir kişinin son nefesinde "katil..." diye bağırması bile anlaşılabilir bir durumdu. Ancak, bir kişi iskelete döndüğünde ve hala hareket edebildiğinde, bu biraz korkunçtu.

Ka!

Ka!

İskeletten net bir şekilde duyulan sesler geliyordu.

Whoosh!

Yeşil iskelet Chen Feng'e baktı. Boş göz yuvalarının ikisinde de yeşil bir alev ortaya çıktı.

"Yeşim-Kemik Sun Jia..."

Xu Fei soğuk bir nefes aldı. "Yani Yeşim-Kemiğin anlamı bu!"

0

Sun Jia'nın sahip olduğu üç gen; yeşim, demir ve bakırdı. Çekirdek için yeşim kullanarak, bakır derisi ve demir ise kemikleri oluşturuyordu. Bu, ona son derece güçlü bir savaş gücü veriyordu. Wang Yue'nin üzerinde kullandığı ruhsal enerjiyi kurtarma becerisi, sahip olduğu yeşim geninin küçük bir işleviydi.

Bang!

Yeşil iskelet zeminde durdu.

Bang!

Zemin çökmeye başladı.

Chen Feng ve geri kalanı şaşkına döndü, neredeyse sarsıntıdan dengelerini kaybediyorlardı.

"Bu şey..."

Chen Feng'in kalbi sarsıldı.

"Chen Feng—"

Buz gibi bir ses duyuldu. Chen Feng başını kaldırdı ve yeşil iskeletin kendisiyle konuşmak için havadaki titreşimleri kullandığını fark etti.

"Seni—Öldüreceğim!!"

Kelime kelime, yeşil iskelet bunu söyledi.

Açıkçası, Sun Jia'nın konuşma becerisini kullanmak için çaba harcaması gerekiyordu.

"Sadece hileler."

Chen Feng'in gözlerinde soğuk bir ışık parladı.

Sayısız Yanılsamalı Rüzgar Bıçağı!

Whoosh!

Çok renkli Rüzgar Bıçakları anında ilerledi.

Ancak, iskeletin gövdesine çarpan tüm Rüzgar Bıçakları, sanki yumurtayı kayaya fırlatmış gibi yok oldu. Zehirli bıçaklar da dahil olmak üzere hiçbir etkisi yoktu!

"Sana söylemiştim."

Yeşil iskelet derin bir tonda konuştu "Saldırıların bana karşı etkisiz"

Onun en güçlü noktası yeşim kemiğiydi. Bakır ve demir yaratmak için yeşimi çekirdek olarak kullanmak ona oldukça müthiş bir dövüş gücü sağlıyordu. Farklı genlerle kaynaşmaya devam ettikçe, sonunda eti de dahil olmak üzere, vücudunun her yerini değiştirebileceğine ve gerçek bir uzman olacağına inanıyordu!

Ancak, henüz o noktaya ulaşamamıştı.

Şimdi, onun eti en zayıf yönüydü.

Eti Chen Feng tarafından aşındığında, zihnindeki yoğun acıdan dolayı kükredi. Hayatta olmak ölmekten daha kötü hissettirdi! Bu nedenle, Chen Feng'in de benzer bir şeyi deneyimlemesini istedi!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin