"Elveda," Zhao Tian soğuk bir şekilde bağırdı.
Kararını verdiğinden beri tereddüt etmeyecekti.
Eğer biraz daha gecikirse, yeteneğe değer veren bazı yaşlılar, büyük olasılıkla savaşa müdahale edeceklerdi.
Bu nedenle, Chen Feng'i mümkün olduğunca hızlı bir şekilde öldürmek zorundaydı!
Shua!
Chen Feng hala Zhao Tian'ın sözlerini anlamaya çalışırken, Zhao Tian anında saldırıya geçti. Tamamen silahlı vücudu harekete geçti ve kılıcını Chen Feng'e doğru savurdu.
Bang!
Kılıç saldırısı, korkunç bir şekilde indi.
"Ka!"
Gökyüzü titredi.
Böyle güçlü bir saldırı altında, mükemmel olmayan sayısallaştırılmış dünya, her an çökecek gibi görünüyordu.
"Kötü bir şey olacak!"
Tüm izleyiciler tedirginleşmişti.
Dijital savaşın oldukça tehlike olduğunu biliyorlardı. Ancak, Zhao Tian'ın Chen Feng gibi bir acemiye karşı bu kadar kısır olmasını hiç beklememişlerdi.
Sersemlemiş bir şekilde hiç hareket edemeyen Chen Feng'e baktıkları zaman, herkesin kalbi titredi.
Chen Feng...
Dijital savaşlar hakkında hiçbir şey bilmiyordu!
Bu yerden nasıl ayrılacağını veya nasıl savaşacağını bilmiyordu!
Hayır.
Daha doğru olmak gerekirse, ona tamamen yabancı olan sayısallaştırılmış dünyaya girdiğinden beri, Chen Feng tamamen sersemlemiş gibi görünüyordu.
Bu kılıç saldırısıyla, muhtemelen işi bitmişti.
Aynı zamanda, sanal şirket binasının en üst katında.
"Neler oluyor?"
Gao Yun Feng'in yüzü soldu. "Teslim olması ile ilgili mesaj nereye gitti? Chen Feng'e göndermediniz mi?"
"Hayır, Chen Feng'e gönderdik."
Teknisyen acı bir şekilde gülümsedi. Yaptığı ilk şey, aceleyle Chen Feng'e göndermekti. Bilinmeyen nedenlerden dolayı, Chen Feng hiç tepki vermemişti.
Eğer öyleyse, neden bir şey yapmadı?
Gao Yun Feng oldukça endişeliydi.
Zhao Tian, mesaj iletimlerini engellemek için bazı yöntemlere sahip olabilir mi? Ama bu bir sistem bildirimiydi! Ancak, bu dünyada çok fazla gizemli yetenek olduğundan, kimse bundan emin olamıyordu.
Shua!
Gao Yun Feng, Chen Feng'e doğru inen korkunç kılıç saldırısına baktığı zaman, kalbi titredi. Chen Feng böyle mi ölecek? Her zaman, Chen Feng'in şampiyon olmaya nitelikli olmadığını düşünmüştü. Ancak bu, Chen Feng'in yaşı yüzündendi.
Chen Feng'in yetenekleri, kimsenin inkâr edemeyeceği bir şeydi!
'Çabuk!! Teslim ol!' Gao Yun Feng içten içe mırıldandı.
Bu son mücadele olduğundan, kimse maça karışamazdı. Kuralları belirlemiş olan kendisi bile, sadece endişeli bir şekilde izleyebilirdi.
Şu anda, Chen Feng aniden elini kaldırdı ve Zhao Tian'a işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...