Bölüm 57: Satış Etkinliği

1.4K 182 12
                                    


"Mutasyona uğramış 5 yıldızlı formül."

Chen Feng oldukça heyecanlıydı.

Bu sefer ikramiyeyi vurduğuna kesinlikle emindi!

Bu mutasyona uğramış Altın Karınca geni kesinlikle son derece yüksek bir fiyata satacaktı. 30 puan şans değeri ve malzemeler için harcadığı 200.000 yuanı düşününce kesinlikle kâr elde etmeliydi.

Doğal olarak, bu maliyet sabit değildi.

Örneğin, kuluçka sıvısını hazırlamak için 10 puan şans değeri harcadı. Ancak, bir dahaki sefere ürettiğinde, daha önce kayıt cihazını kullanarak kaydettiği adımları takip edebilirdi.

Sonraki prodüksiyonlarında yaklaşık 10 puan şans değeri kazandırabilirdi.

Başka bir deyişle, mutasyona uğramış Altın Karınca gen üretimi için temel maliyet 200.000 yuan ve ortalama 20 puan şans değeri civarında olacaktı!

Bir süre düşündükten sonra, Chen Feng bunun için uygun bir fiyata satmaya karar verdi.

Kendisi kullanmayı asla düşünmemişti.

Onu her zaman üretebildiğinden, hiçbir şeyden korkmasına gerek yoktu.

Dahası, kendisi için uygun bir formül olmadığından, şu anda sınırı aşamasının sebebi neydi?

Eğer şu anda sınırı aşmak için onu tüketirse, gerçekten kırmış olurdu. Daha sonraki üretimler için parası bile olmazdı. Satarak, malzemeleri satın alabilir ve üretimine devam edebilirdi. Bu, üretime devam etmesi ve kendini geliştirmesi için sağlıklı bir döngü olacaktır.

"Ne kadara satmalıyım?" Chen Feng düşündü.

Bu, tarihte hiç görünmeyen bir reaktifti!

F-Sınıfının yüksek olmaması, F-Sınıfı genetik savaşçılar arasında alt katman olması ve kişinin sınırını aşmak için çeşitli yöntemler olmasına rağmen, Chen Feng'in Mutasyona Uğramış Altın Karınca geni kesinlikle mevcut en hızlı yöntemdi!

Chen Feng karar verdi. "Bir milyon yuan ile başlayalım ve nasıl gittiğini görelim."

"Sanal topluluk üzerinde satışa sunalım."

Chen Feng sanal topluluğa heyecanla girdi ve her zamanki gibi Rüzgar Köşküne ulaştı. Reaktifi satışa çıkarmak üzereyken durdu.

Kaynayan kanına bir kova soğuk su döküldü.

Bunun nedeni, sonunda çok önemli bir noktayı hatırlamasıydı: servis ücreti!

Bir dükkanda satılık bir öğe atamak için servis ücreti %5 idi.

Geçmişte, mutasyona uğramış Ahşap-Ayı genini bir milyona sattığında, servis ücreti olarak 50.000 yuan ödemek zorunda kaldı. Sadece Profesör Tao'yu ifşa etmek için böyle bir miktar ödedi! Her şey orada bitmedi. Daha sonra, işlem kayıtlarını serbest bırakması için Rüzgar Köşkü sahibine 50.000 yuanlık başka bir servis ücreti ödedi!

Bunun için Windchanter'ı suçlamadı. Sonuçta, bu bir işti.

Ancak, Mutasyona Uğramış Altın Karınca Geninin gelecekteki satışı ne olacak? Her gen için 50.000 yuan servis ücreti karşılığında, 10 tanesi ona 500.000 yuan'a mal olacak ve 20'si ona bir milyon yuan'a mal olacak!

Bilgi ekranı penceresinde 50.000 yuan değerinde servis ücretine bakarken, uzun süre tereddüt etti ve hala onay düğmesine basmadı. Şu anda, hafif bir siluet titredi ve Rüzgar Köşkünün sahibi Windchanter ortaya çıktı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin