"O...sınırı aştı mı?"
"Bu gerçek mi? Bu çok korkunç, değil mi?"
"Böyle bir gen var mı?"
"Konu başlığına katılıyorum. Bu gerçek en güçlü gen. Bu genle karşılaştırıldığında yıkıma sebep olan gen de ne?"
"Her birinin kendi kullanımları var, değil mi?"
Öğrenme forumu bir kez daha tartışmalarla patladı.
En güçlü gen mi?
Her iki gen de en güçlü gen olarak adlandırılma potansiyeline sahipti. En güçlü gen hangisi olurdu? Herkes bunun hakkında tartışmaya başladı. Ancak, ne olursa olsun, hepsinin kabul ettiği bir şey vardı; Chen Feng'in dükkanındaki çöp genlerin en güçlü gen olarak adlandırılmaya uygun olmamasıydı. Dükkanı yasaklanmayı hak etmişti.
Bunlar gerçek en güçlü genlerdi!
İlginç olan, bu iki genin ortaya çıkmasından sonra, birçok insan en güçlü gen başlığı için bazı nadir genler göstermeye başladı!
Her türlü olağanüstü F-Sınıfı gen ortaya çıktı.
Ancak—
Hangi genlerin ortaya çıktığı önemli değil, patlayan gen ve sınır atılımına yardım eden gen, en yüksek popülariteye sahip genlerdi.
Birisi en güçlü F-Sınıfı genleri sıralamak için bir grafik oluşturdu ve her iki gen de grafiğin birinci ve ikinci sıralamasında yer aldı. Ayrıca, her iki gen de sürekli olarak ilk sırada savaşıyordu.
Bu genler hemen trend oldu.
Ayrıca, her iki genin hayranları bir araya geldi ve diğer genin hayranlarına saldırmaya başladı. İşler kontrolden çıkmaya başlamıştı.
Chen Feng'e gelince?
Kimse onu hatırlamıyordu.
* * *
Altın Şehir'deki bir otelin en üst katında, Chen Feng'in görmesini beklemediği bir kişi buradaydı. O kişi şu anda orta yaşlı bir kişiye neşeyle konuşan Tao Lijun'du.
"Öğrenme forumundaki en güçlü gen dükkanındaki tartışmaları gördün mü?"
Orta yaşlı kişi gülümsedi.
"Evet, gördüm."
Tao Lijun güldü. "Küçük arkadaşımız Chen Feng hala biraz yetenekli gibi görünüyor. Şimdiye kadar Gen Üretim Derneğine ulaşmış olmalı, değil mi?"
Orta yaş adamı omuz silkti. "Dikkatli olmamız gerek. Dernek değerlendirmelerini yayınladıktan sonra, bu konu burada sona ermeli."
"Endişelenmeye gerek yok." Tao Lijun sakindi. "Dernekte hala bazı bağlantılarım var."
"Hile yapmak imkansız." Orta yaşlı adam başını salladı. "Zhang Wei, değerlendiricinin değerlendirmeyi tek başına yapmasına izin vermeyecektir. Ayrıca, bu değerlendirici senin adamınsa."
"Hile yapmaya ihtiyaç var mı?"
Tao Lijun gülümsedi. "Bir genç, çok iyi olduğunu düşündüğünden, birinin ona biraz baskı yapmasına izin vermek iyi bir şeydir. Lei Jun küçük fikirli bir insan. Beni övmek istediği için kesinlikle Chen Feng'e karşı önyargılı olacak. Bu olduğunda, Chen Feng sakin kalabilecek mi? Aralarında çatışma ortaya çıktığında, diğer değerlendiriciler doğal Chen Feng'e iyi bir değerlendirme vermeyecektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...