Bölüm 157: Fırtınadan Önce!

1.2K 134 1
                                    


"Chen Feng..."

Qin ailesindeki kişiler, sessizce bu ismi mırıldandı.

Oturma odasında, orta yaşlı bir adam yüzünde hafif bir gülümseme ile, "Beklenmedik bir şey olmasını istemiyorum." dedi.

Qin ailesinden biri konuştu, "Endişelenme. Qin Hai kesinlikle şampiyon olacak!" dedi.

"Biliyorum," orta yaşlı adam aceleyle. "Bu, aynı zamanda Qin ailenizle birlikte çalışmamın asıl sebebi. Çünkü Qin Hai'nin gücüne inanıyorum. Eğer i̇lk sırada yer alamazsa..."

"Qin ailenizin de var olmasına gerek yok."

Shua!

Bu noktada, Qin ailesindeki herkesin ifadesi büyük ölçüde değişti.

Aceleyle konuştular, "Biz—"

"Unutmayın!" Orta yaşlı adam sözlerini kesti, "Planımıza göre, Qin Hai ilk sırada yer almalıdır. İşbirliğimizin olması için temel koşul bu."

"Hehe."

"Eğer bu şartı yerine getiremezseniz..." Orta yaşlı adam elini salladı ve Qin ailesini terk etti.

Qin ailesi sessizliğe gömüldü.

"Bunu biliyordum. Onlarla birlikte çalışmak şeytanla çalışmaya benzer," Qin ailesinden bir kadın yakındı.

"Tüm bunları söylemenin anlamı ne?" yaşlı bir kıdemli azarladı. "Qin Hai'nin birinci olması, planımızın en kolay parçası olmalıydı. Beklenmedik olayların olacağını kim tahmin edebilirdi?"

Kimse bunu beklemiyordu!

Bir önceki senenin yarışmasında, korkunç bir dâhi vardı.

Bu nedenle...

Herhangi bir beklenmedik olaydan kaçınmak için, Qin Hai'yi bir yıl bekletmişlerdi. Ancak şimdi de, Chen Feng gibi bir canavarın ortaya çıkacağını kim tahmin edebilirdi?

Qin Hai kazanabilir mi?

Hiç kimse bilmiyordu!

Mevcut verilerle, Qin Hai'nin %90 kazanma şansı vardı.

Ancak...

Chen Feng'e karşı?

Mevcut tüm bilgiler sadece değersizdi!

Dahası, istedikleri %100 zafer şansıydı. Sonuçta, Qin Hai başarısız olursa...

"Hu." Yaşlı adam Qin derin bir nefes aldı. "O zaman... sadece onu kullanabiliriz gibi görünüyor."

Herkes sessizliğe gömüldü.

O şeyi kullanmanın bedeli...

Yaşlı adam Qin hafifçe konuştu, "Bu çocuğu, Qin Hai'yi, feda etmeliyiz. Ancak bu şekilde Qin ailesi kurtulur!"

Shua!

Gecenin en karanlık vakti.

Qin ailesinin üstündeki gökyüzünde, belirgin bir sebepten ötürü bir parça sis ortaya çıkmıştı. Siyah bir aura sessizce geçti.

* * *

O anda, Deniz Şehri,

Chen Feng, yarışma sırasında kazandığı deneyimleri inceliyordu.

Bu maçta çok dikkatsizdi! Eğer daha dikkatli olsaydı, Yun Xiaoduo tarafından kandırılmaz ve volkanın içine girmezdi. Yun Xiaoduo'nun gücünü anlayamaması da büyük bir problemdi.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin