Deniz Şehri.
Chen Feng ve diğerleri otele döndüler.
Üçüncü tur 3 gün sonra başlayacağından, dinlenmek ve bilgilerini yenilemek için yeterli zamanları vardı.
Mu Yuan tavşan kulaklı kız ile daha da yakınlaşmıştı, bu yüzden rekabete herhangi bir ilgi hissetmiyorum. Ayrıca, her gün tavşan kulaklı kız ile alışverişe gidiyordu. Chen Feng, Mu Yuan'a bazı kontrol teknikleri öğretmeye ve kızlar hakkında daha derin bir anlayış elde etmesine yardımcı olmaya çalıştı. Ancak Mu Yuan, şu anda beyni yerine vücudunun alt kısmındaki şey ile düşünüyordu. Mutluluk, yüzünün her yerine yazılmıştı. Muhtemelen Chen Feng'in tavsiyelerinden hiçbirini dinlememişti.
Zhang Lin ise eğitimine büyük çaba gösteriyordu.
İkinci tur sona erdikten sonra, eskisinden daha çok çalışıyordu.
Chen Feng'e gelince?
Dinleniyor ve iyileşiyordu.
Bu üç günlük dinlenme dönemi, tek başına kendisine ait bir ihtişamdı.
Her mahallede ve sokakta, neredeyse her yerde, Chen Feng dışarı çıktığı sürece, kendisiyle ilgili bilgilerin her yerde olduğunu görebiliyordu. Gittiği her yerde, sayısız insan ona dikkat ediyordu.
Ancak şimdi, tanınmış bir figür haline gelmişti.
"Artık suikast konusunda endişelenmek zorunda değilim."
Chen Feng sakince gülümsedi.
Gelecekte, ona bir şeyler yapmak isteyen kim olursa olsun, sonuçlarını dikkatli bir şekilde düşünmeleri gerekecekti.
Kazandığı ilk sıra buna değdi.
Ancak, Chen Feng'in istediği bundan daha fazlasıydı. Bu sadece yarışmanın ikinci turuydu. Bundan sonra üçüncü ve dördüncü tur olacaktı.
Chen Feng, sonuna kadar hayatta kalmak zorundaydı!
ÇN: Buradaki "hayatta kalmak" elenmemek anlamında. Ölmek değil yani.
Bu birkaç gün odasını terk etmesi rahatsız edici olduğu için, öğrenme formuna girmeye karar verdi.
Öğrenme Forumunda; tartışma, rekabet ve diğer bazı katılımcıların performansları hakkında bilgiler vardı ve Chen Feng'e son derece yardımcı oldu.
Ancak Chen Feng, Öğrenme Formunda bugünün odak noktasının kendisi olmasını hiç beklemiyordu!
'En güçlü gen serisi–kirlilikler nereye gitti?'
Bilgi ağı içinde Aquarhino geninin safsızlıkları hakkında derinlemesine bir tartışma vardı. Chen Feng'in ürettiği gende sayısız yabancı madde olması gerekiyordu. Ancak sonunda, hiçbir yabancı madde bulunamadı. Sözde 'kusurlu' Aquarhino geni, Chen Feng'in elinde, gücünün %100'ünü görüntüledi!
Bu nedenle, kirlilikler nereye gitti?
Arındırılmış mıydı?
Ne kadar fazla kirliliği arındırma yeteneğine sahipti?
E-sınıfı biri tarafından gerçekleştirilebilir mi?
D-sınıfı bile bunu başaramazdı, değil mi?
O zaman... ne oldu?
Chen Feng bilgi ağını açtı ve sadece sorularla dolu olduğunu fark etti.
Her türlü tahminde bulunuyorlardı. Bazıları Chen Feng'in ikinci genetik yeteneği ile ilgili olduğunu söylüyordu. Bazıları saflaştırmadan kaynaklandığını, bazılarının rafine edilmesinden kaynaklandığını vb... herkesin farklı görüşleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...