Bölüm 180: Sınır Atılımı?

1.1K 133 6
                                    


"Bu çocuk... "

Herkesin bakışlarında hayranlık vardı.

Söylentiler gerçekten doğru gibi görünüyordu. Bu çocuk, mucizeler yaratabiliyordu.

Sadece 18 yaşındaydı!

80 saniye!

90 saniye!

Zaman yavaş yavaş akmaya devam etti.

Chen Feng'in ruhsal enerjisi yavaşça dengeleniyordu.

Hilal Ay Baharının yumuşak ve istikrarlı doğası, büyük bir rol oynadı. Chen Feng'in ruhsal enerjisi, inanılmaz derecede güçlü hale gelmişti.

Şu anda, Yıldız Şehrindeki üreticilerin neredeyse yarısı alarma geçti.

Birisi en yüksek gelişme rekorunu kırmıştı. Önceki dehanın %200'lük gelişme oranını geçmiş ve %270'lik bir gelişme oranıyla eski rekoru kırdığını duydular.

"Chen Feng, heh?"

"Bu kişi, yarışmanın şampiyonu mu?"

Şehirdeki birçok üretici, bakışlarını yerleşim alanına doğru kaydırdı.

Orada, Chen Feng'in çevresinde dönen göz kamaştırıcı bir parlaklık görülüyordu.

Şehrin merkezindeki üst düzey üreticiler de bu sahneyi fark etmişti.

"Bu, daha önce bahsettiğin çocuk mu?" Gözleri parlayan yaşlı bir adam sordu, "Fena değil."

Hou Liang gülümsedi. "Son derece yetenekli birisi. Ayrıca zekası ve farkındalık seviyesi de oldukça yüksek. Ve en önemli nokta, bu çocuğun mucizeler yaratma yeteneği var."

"Öyle mi?" Yaşlı adam, bakışlarını Chen Feng'in olduğu yöne doğru kaydırdı.

"Elbette. Chen Feng, kuluçkadan çıkmak üzere olan ucubeyle başa çıkmak için en iyi seçim. D-sınıfının altında, kesinlikle en uygun kişid— "

Ancak, tam o anda, Chen Feng'in vücudunun etrafında, tanıdık bir aura ortaya çıktı—

"Bu..."

Sayısız üreticinin yüzlerinde şok ifadeleri ortaya çıktı.

"Kahretsin!"

Hou Liang'ın ifadesi de büyük ölçüde değişti.

Bu aura...

Artış!

Bu, ruhsal enerji arttığı zaman ortaya çıkan auraydı!

Sınırı aşamasa da, Chen Feng'i çevreleyen aura değişmeye başladı ve ruh özelliği bir kez daha yükselmeye başladı.

Sınır!

Sınırı aşıyordu!

Hiç kimse, Chen Feng'in Hilal Baharı dünyasında sınırını aşmasını beklemiyordu!

"Bu doğru olamaz, değil mi?"

Herkes şok oldu.

Bir kişi, Hilal Ay Baharı'nı kullanarak sınırı aşabilir mi?

Bu, daha önce hiç olmamıştı!

Hilal Baharının doğası çok yumuşak olduğu dikkate alınmasa bile; bir kişi, kaç kez Hilal Ay Baharı kullanırsa kullansın, o kişinin ruhsal bedeni hiç bitmeyen dalgalar altında çökecektir. Bunun nedeni, ruhani deniz dalgalarının giderek daha şiddetli hale gelmesiydi. Ne kadar uzun kalırsa, ruhsal saldırı da o kadar şiddetlenirdi.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin