Bölüm 123: Nihai Değerlendirme!

1.2K 148 3
                                    


Sayısız insan başlarını kaldırdı ve yukarıya baktı.

Gökyüzünde, birkaç bin aurora ışınının ortaya çıktığı ve yere doğru ilerlediğini gördüler.

"Geliyor?"

Chen Feng ciddi bir ifadeyle başını kaldırdı.

Sadece kendisi Aquarhino geninin gücünü biliyordu. Ona inanmayan sayısız insanın kesinlikle olduğunu biliyordu. Ancak, inanmıyorlarsa ne olmuş?

Bu kez, kesinlikle elenmeyeceğinden emindi!

Bang!

Şaşaalı aurora ışınları indi.

Birkaç bin aurora ışını bölgede kalan üreticilerin her birini bombalamaya başladı.

"Etkinleş!"

Chen Feng elindeki gen reaktifini aktive etti.

"Hum—"

Şu anda Aquarhino'nun Surları ortaya çıktı.

Chen Feng'in önünde, aurora'yı engelleyen hafif bir ışık tabakası ortaya çıktı.

Engelledi!

Chen Feng çok sevindi.

Bu Aquarhino Suru'nun gücüydü!

Bu sözde savunma değerlendirmesiydi. Kurallarda belirtildiği gibi, bu turda sadece bir ölçüm standardı uygulanmıştı. Herkesin, sadece yapabilecekleri en güçlü enerji saldırısıyla yüzleşmesi gerekiyordu.

Aynı zamanda, hemen hemen tüm üreticiler gen reaktiflerini aktive ettiler.

Bang!

Bazılarının önünde buz kalkanları vardı.

Bazılarının önünde toprak duvarları...

Hatta bazılarının önünde mutasyona uğramış bir canavar bile vardı.

Gen reaktiflerinin seçimi birbirinden farklıydı. Fiziksel bedenlerinin savunmasını arttıran gen reaktiflerini seçen bazıları bile vardı.

Her birinin kendi seçimi vardı.

Ding.

Değerlendirme başladı.

Mevcut enerji gücü: 100 birim

Bang!

Korkunç enerji saldırısı gökyüzünden indi. Birinin yapabileceği tek şey savunmaktı! Savunmak için üretilen gen reaktifini kullanmak!

Herkes ilk saldırı dalgasına direndi.

Şu anda, aurora gücü yavaşça artmaya başladı.

120 birim!

150 birim!

200 birim!

Korkunç enerji gücü durmadan arttı.

Bang!

Işık kırıldı.

Toprak Duvarı çöktü.

Yok edilen her bir gen reaktifi , yok edilmeden önce direndikleri aurora enerjisinin yoğunluğuna uygun olarak puanlarını alacaktı.

Toprak Duvar Gen Reaktifi: 200 puan!

Değerlendirme devam etti.

Bang!

Bang!

Aurora saldırıları durmaksızın devam etti.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin