Bölüm 7: Öldürme Niyeti

2.1K 230 16
                                    

Belli bir mahallenin fark edilmeyen bir köşesinde, Wang Yue'nin aurası Chen Feng'i tamamen bastırıyordu. İyi bir aile geçmişine sahipken, gençliğinden beri belli bir düzeyde kurnazlık ve ihtişamı vardı. Sadece Chen Feng mi? Tamamen bir karıncaydı!

Chen Feng'i bir kez öldürdüğünden, ikinci kez de öldürebilirdi!

Ancak, Chen Feng'in şu anda konuşmasını beklemiyordu, "Yani, sınavlarda hile yapmak için kullandığın bahane bu mu?"

"Ne?"

Wang Yue hayrete düştü.

"Oh."

Chen Feng hafifçe gülümsedi. Başlangıçta, Wang Yue'nin orijinal sahibini öldürmesinin sebebinin üniversite ile ilgili faydalardan kaynaklandığını düşünmüştü. Ancak, Wang Yue'nin şu anki ifadesine bakarak, bu, yüksek ve güçlü hevesleri yüzündendi. Aniden, tüm bu yıllar boyunca vücudun orijinal sahibi, Wang Yue'den oldukça ağır bir travma geçirmiş olabileceğini fark etti.

Başını kaldırıp önündeki Wang Yue'ye baktı. Chen Feng aniden Wang Yue'nin yüzünü okşadı. Çok hafif bir "pat" sesi geldi; ancak, net ses hala yankılandı. Wang Yue aniden gözlerini genişletti.

Chen Feng'in ona dokunmaya cesaret edeceğine inanamıyordu!

"Çocuk, gelecekte, ne kadar olağanüstü olursan ol, bir şeyi hatırlaman gerek. Lisedeyken, üç yıl boyunca kafanın üstüne basan bir kişi vardı. Ayrıca, giriş sınavları sırasında bile, sadece hile yoluyla zafer kazanmaya cüret ettin. Unutmamalısın. Gururun ve zaferin, sonsuza dek hile yoluyla elde edilen bir şey olarak kalacaktır." dedi Chen Feng anlamlı ve içten bir şekilde.

"Chen Feng!!"

Wang Yue öfkeden titreyen elini uzattı.

Sahip olduğu mizacın nasıl olduğuna bakılmaksızın, yine de bir öğrenciydi!

Chen Feng'in bu iki tokadı sadece bir hakaretti. Asla dayanamayacağı bir şey. Onu duygusal olarak çökerten şey, Chen Feng tarafından söylenen sözlerdi. Doğrudan kalbine saldırmış ve gururunu tamamen parçalamıştı.

Chen Feng'in hangi özellikleri vardı?

Açıkça, Chen Feng'in gerçeği görmesine izin vermek için buradaydı!

Sadece zaferini ilan etmek için buradaydı!

Sonuna kadar gülecek olan kendisi olmalıydı!

Wang Yue oldukça kızgındı.

"Çocuk, çok çalış."

"Gelecekte, kendin için bir isim yaptığında, ben de yararlanabilirim. Wang Yue'nin kafasına basan adam. Bu başlık hakkında ne düşünüyorsun? Ne kadar görkemli, değil mi?" Chen Feng omzunu tutarken söyledi.

"Chen Feng!"

Wang Yue öfkeden kaynıyordu.

Bang!

Kendini daha fazla tutamadı ve Chen Feng'e doğru yumruk attı. Normal bir insanın gücünü aşan yumruk vahşice indi; ancak, Chen Feng'in önüne ulaştığında durdu.

Yumruk, Chen Feng'in avuç içi tarafından sıkıca kavrandı.

"Çocuk, bir şey unutmuş gibi görünüyorsun."

Chen Feng hafifçe gülümsedi. "Mevcut sınavların en yüksek skoruna sahip olabilirsin. Ancak, temellerin benim kadar sağlam değil."

Bang!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin