Bölüm 49: Soğuk Gölün Derinlikleri

1.5K 175 1
                                    


"Bu nedir?"

Chen Feng elini uzattı ve hafifçe dokundu.

"Hum—"

Chen Feng'in eli yavaşça dokunduğunda sis bulutu titredi.

Kısıtlama mı?

Chen Feng şok oldu.

Havada yüzen sise baktığında, kısıtlamanın ne kadar güçlü olduğunu görebiliyordu. Kan özü ne kadar güçlü olursa, ondan kaynaklanan kısıtlama da o kadar karmaşık olurdu!

Ancak-

Şiş oluşmuş bir kısıtlama mı?

Kan özü neredeydi?

"Bu doğal nedenlerden dolayı oluşturulmuş bir kısıtlamadır." Wang Yao'nun soğuk sesi yankılandı. "Bu, aslında sis bulut canavarı kan özünün bir damlasıydı. Yıllar süren evrimden sonra, kan özü buharlaştı ve kan özünün içindeki güç, etrafındaki sisle kaynaştı ve bu tuhaf kısıtlamayı oluşturdu. Sıradan kısıtlamalardan bile daha güçlü."

Chen Feng düşünceli bir şekilde mırıldandı.

Elini uzattı ve kısıtlamayı bir kez daha hissetti. Kısıtlamanın aşırı derecede karmaşık olmadığını şaşkınlıkla fark etti ve sayısallaştırılmış moda girdi.

"Ka!"

Eksik genler bulundu ve kısıtlama kaldırıldı. Bu konuda şans değerini bile kullanmadı.

Whoosh!

Etraflarındaki sis sessizce dağıldı ve önlerinde bir yol açtı.

"Burada özel bir şey yok gibi görünüyor."

Chen Feng şüpheli hissetti.

Ancak, üçü bu kısıtlamayı geçerken, arkasındaki sis bir kez daha yoğunlaştı. Bu kısıtlama tekrar etkinleştirildi!

Aslında otomatik olarak yenilenebilir mi? Sonsuz mu?

Chen Feng gözlerini daralttı. Yani bu, doğal olarak oluşturulmuş bir kısıtlamanın zorlu yönüydü!

"İhtiyacım olan şey bu alanın en iç kısmında."

Wang Yao öne geçti ve onların önünde bir yol açtı.

"Mhm."

Chen Feng ve Wang Yue, sisin derinliklerine adım atarken yakından takip ettiler.

* * *

Aynı zamanda, Yeşil Tepe kampında;

Son derece donanımlı bir ekip ortaya çıktı. En az üçünün sıra dışı kıyafetler giydiği dört kişilik bir ekipti. Giysilerin malzemelerinden, bu giysilerin oldukça pahalı olduğu açıktı.

Grubun ortasındaki kişi, çok genç ve hassas görünüyordu.

"Wu Fan, burası mı?" Kaptan Chang Hu sordu.

"Mhm." Wu Fan heyecanlıydı. "Kaynaştığım mutasyona uğramış canavarın geni, Yeşil Tele Ormanının derinliklerindeki puslu bölgede. Şu anda çeviklik puanım 25. 100 puana ulaşmak için sadece 75 puana ihtiyacım var!"

"Sakın merak etme." Chang Hu başını salladı. "Görevini kabul ettiğimizden, niteliklerini yükseltmene kesinlikle yardım edeceğiz. Her özellik puanı için 10.000 yuan. 75 puan toplamda 750.000 yuan'a mal olacak. Diğer özellikler size hediye olarak kabul edilecek. Sorun yok, değil mi?"

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin