Bölüm 90: 3 Yıldızlı Gizli Sanat

1.3K 164 2
                                    



Bang!

Bir kez daha, Shen Wei kılıcını savurdu.

Xie Kangzhong'un yüzünde rahat bir ifade vardı.

Hiçbir etkisi yok!

Shen Wei'nin saldırıları, Xie Kangzhong üzerinde hiçbir etkisi yoktu!

"Sadece bu kadar mı?" Xie Kangzhong'un yüzünde kötü niyetli bir ifade ortaya çıktı. "O zaman ölebilirsiniz."

"Hmph!" Shen Wei gülümsedi. "Saldırılarım senin üzerinde etkili olmayabilir. Ancak, Ateşli Ejderhanın da çok fazla etkisi yok."

Xie Kangzhong alaycı bir şekilde gülümsedi. "Öyle mi?"

"Hum—"

Sağ elinde birkaç tane sarı taş orta çıktı ve alev almaya başladı.

"Hu!"

Taşlar alev aldığında, şaşırtıcı bir şey oldu. Her bir taş parçası, kendi etrafında dönerken parlak kırmızı renge dönüştüler. Daha sonra, Xie Kangzhong'un elindeki taşlar ondan ayrıldı ve etrafta dönen kaynar lav topraklarına dönüştü.

Etraftaki hava, sıradan birinin nefes alamayacağı kadar sıcaklaştı.

Bang!

Xie Kangzhong yumruğunu sıktı.

Lav patladı ve Shen Wei'ye doğru ilerledi.

Slash!

Bir kez daha, Shen Wei gücünü serbest bıraktı. Kırık kılıcı, havadaki lav ile çarpıştı.

Bang!

Tek bir kesik ile lav parçalandı.

Bang!

Fakat kılıcıyla savunmasına rağmen, Shen Wei geriye doğru uçtu. Birkaç adım geriledi ve sonunda kendini stabilize etmeden önce bir ağız dolusu kan tükürdü. Kırık kılıcını tutan eli titriyordu.

Wang Chun'un mevcut gücü nedeniyle, şu anda gösterebileceği güç oldukça sınırlıydı!

D-sınıfı bir savaşçı çok güçlüydü. Zirve E-sınıfındaki gücü ile, 2 yıldızlı bir gizli sanatı engelleyebilmesi oldukça şaşırtıcıydı.

Xie Kangzhong Chen Feng'e baktı. "Bir sonraki sen olacaksın."

Bang!

2 yıldızlı gizli sanat - Lav, bir kez daha ortaya çıktı.

HATIRLATMA: Füzyon yani birleşim için en az iki genetik yetenek bir araya gelir ve ortaya gizli sanatlar çıkar.

Alev ve taşın bir füzyon ürünü olan kaynayan lav, bir göktaşı gibi Chen Feng'e doğru ilerledi.

"Cı-"

"Cı-"

Bu kez Lav Kayası önceki saldırıdan daha büyüktü.

"Geber," Xie Kangzhong yavaş bir şekilde söyledi.

Bang!

Lav Kayası aniden hızlandı. D-sınıfı güçle oluşan 2 yıldızlı gizli sanat bir kez daha patladı. Chen Feng sessizce baktı.

"Hu—"

Derin bir nefes aldı.

Aslında, bu noktaya gelmişti.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin