Bölüm 77: Yanılsama Yılanı

1.4K 164 0
                                    


Üç gün sonra Chen Feng, anlaştığı gibi Issız Kayalık Topraklar'a geldi. Burası Güney bölgesiydi ve Altın Şehir'den oldukça uzaktı. Ancak, mevcut çağın ulaşım sistemi gelişmiş olduğundan, Chen Feng'in gelmesi uzun sürmedi.

Genetik Birliğin kampına ulaştığında, Wang Chun ve grubunun uzun zamandır beklediğini fark etti.

"Gel, seni tanıştırayım."

Wang Chun, Chen Feng'i gruba tanıttı.

Bu küçük takımın lideri An Te adlı bir adamdı. Toplamda 5 üye vardı. Hepsi, E-sınıfı genetik savaşçılar arasında nispeten güçlü kişilerdi. Oldukça güçlü olan bu ekip, tüm yıl boyunca işe alınmışlardı. Bu takım, geçmişte Wang Chun ile birkaç kez çalışmış ve aralarında iyi bir ilişki oluşmuştu. Bu nedenle Wang Chun, Yanılsama Yılan görevi için onları seçmişti.

Chen Feng başını salladı. "Nasılsınız?" Bakışları Wang Chun'un yanındaki kıza inerken, "Bu..."

Bu kız belli ki takımdan birisi değildi. Yaklaşık 15 veya 16 yaşlarında görünüyordu. Son derece basit kıyafetler giyiyor ama şaşırtıcı derecede güzel görünüyordu. Takımdaki genetik savaşçılardan oldukça farklı bir tarzı vardı.

"Merhaba. Benim adım Shen Yi." dedi kız, gözleri parıldarken.

Shen Yi mi?

Chen Feng'in zihninde bir soru işareti ortaya çıktı.

Bu isim biraz garip gelmişti.

"Kız arkadaşım." diyerek gülümsedi Wang Chun, "O çok sessiz bir kişidir. Sadece buraya eğlenmek için geldi. Herhangi bir sorun yaratmayacak."

Chen Feng: "..."

Yani bu çift, yürüyüşe mi gelmişti?

Ancak, bunu anlaşılır buldu. An Te liderliğindeki takımın gücü oldukça iyiydi ve Issız Kayalık Topraklar gibi bir yeri fethetmek için yeterliydi. Wang Chun'un kız arkadaşını getirmesinde bir sorun yoktu.

"Önemli değil."

An Te, ciddi bir ifade takınmadan önce gülümsedi. "Ancak bu sefer, geçmişten biraz farklı. Yanılsama Yılanları biraz özel. Mümkün olduğu kadar çabuk öldürülmesi gerekiyor. Bayan Shen Yi ve bir üreticiye sahip olduğumuz için, umarım keşif süremiz boyunca emirlerimi dinlersiniz."

"Doğal olarak."

Chen Feng ve diğerleri kabul etti.

Yakında, grup kamptan ayrıldı ve Issız Kayalık Topraklar'a doğru ilerledi.

Bu, Yanılsama Yılanlarının dünyasıydı.

Aynı zamanda, burası her şeyin olabileceği bir dünyaydı!

Düz bir şekilde ilerlediler.

Kamp ve Issız Kayalık Toprak arasındaki mesafe yaklaşık 10 km idi. Etraflarındaki bitki örtüsü yavaş yavaş kaybolmaya başladı.

"Hum—"

Tuhaf bir gürültü yankılandı.

Takım üyelerinden biri olan Qin Jie'nin kulakları, çevresini dinlerken hafifçe titredi.

Gerçekte, hemen hemen her takımda Maymun'a benzer, olağanüstü algılama yeteneklerine sahip biri olurdu.

"500 metre ileride, bir grup mutasyona uğramış mor bizon geçiyor." dedi Qin Jie.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin