Bölüm 26: Gizli Sanat Füzyonu!

1.8K 185 1
                                    


Ertesi gün, Chen Feng sabahın erken saatlerinde Gen Üretim Derneği'ne ulaştı.

Üç günlük süre doldu ve herkes hazırlıklarını yapmıştı. Xu Fei'nin bedeni, tüm ekipmanlarını çevrimiçi oyunlarda +13'e yükseltmiş olan zengin insanlardan farklı olarak, hafif bir ışıkla parıldıyordu.

Xu Fei, Chen Feng'in ona baktığını fark etti ve sırtını düzleştirdi, "Mutasyona uğramış siyah piton canavarının derisinden yapıldı."

"Sonradan görme!"

Zhou Ling hemen alay etti, "Diğer zengin insanlar cömerttir. Ayrıca hepsi düşük profilli ve iç güzelliğe sahip. Kim senin gibi bir zongzi [1] ile kendilerini sarmak ister?."

[1] Zhongzi; Geleneksel bir Çin yemeğidir. Farklı dolgularla doldurulmuş; bambu, kamış ya da büyük yapraklarla sarılmış bir tür pirinç yemeği.

"Güvenlik önce gelir."

Xu Fei kendisi ile büyük ölçüde gurur duyuyordu.

"Bas git."

Zhou Ling ona baktı. "Sana söyleyeyim. Mutasyona uğramış hayvanların hepsi çok hassas. Eğer auranı gizlemezsen muhtemelen etrafımız sarılacak."

"Tamam, tamam."

Xu Fei, tatminsiz bir şekilde yaydığı parıltıyı gizledi.

Chen Feng buna gülmekten başka bir şey yapamadı.

Sonra, herkes kendini tanıttı.

Partide dört kişi vardı, Xu Fei; kaptan, Zhou Ling; Yardımcı kaptan, siyah giymiş ve arkasında duran sıska bir genç, sadece takma adının Maymun olduğunu belirtti, ve görünüşünden, vücut geliştirmeyle ilgili genetik bir yeteneğe sahip olan Tie Shi adındaki uzun ve sağlam adam.

"Nasıl gidiyoruz?" Chen Feng sordu.

"Beni takip edin."

Gizemli bir şekilde, Xu Fei herkesi Gen Üretim Derneği'nin 36. katına getirdi. Burası otopark idi ve hassas görünümlü uçan bir araç önlerine park edilmişti.

"Stormtech*in en son uçan aracı, Specter* 7."

ÇN: [Stormtech]: Fırtına Teknolojisi, [Specter]: Hayalet

Xu Fei gururla tanıttı. "Şirketin en güçlü çipi içinde bulunmakta. Yarış yapma, gizlenme, belli bir miktar keşif ve keşif karşıtı yeteneklere sahiptir. Ayrıca sağlam malzemelerden yapılmış ve saldırılara direnebilir. Ayrıldığımızda kendini gizleyebilir. Bir keşif yaparken en iyi seçimdir."

Chen Feng hayranlıkla baktı, bu tamamen silahlı bir tank idi!

"Böbürlenmeyi bırak."

Onun yanındaki Zhou Ling sözünü keserek, "Bu uçan aracın anti-parazit önleyici bir savunması yok. Daha önce birçok kaza olmuş. Bu yüzden adının Specter yerine cenaze arabası olarak değiştirildiğini duydum." diye hafifçe söyledi.

"..."

Herkes sessizleşti.

Chen Feng aniden bir ürperti hissetti.

"O altı numaraydı, altı! Bu yedi numara, son sürüm. Bunu kaç kez tekrarlamam gerekiyor?"

Xu Fei ellerini sallamadan önce gözlerini devirdi. "İyi, iyi. Buradaki öğretmenin söylediği her şey doğru. Böbürlenmeyi bırakacağım. Oldu mu? Pekala millet, herkes arabaya binsin ve yola koyulalım."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin