Bölüm 5: Büyülü Gen Üretim Teknikleri

2.2K 235 3
                                    



Altın Şehri, Büyük Görkemli Restoran.

Üçüncü yıl ikinci sınıf öğrencileri, üniversiteye girme başarılarını tebrik ediyorlardı. Aniden, birisi bir şey hatırladı, "Ah evet, neden Chen Feng gelmedi?"

"Muhtemelen gelemeyecek kadar utanmıştır."

Bazıları güldü ve "Her zamanki en iyi öğrenci, aslında üniversiteye giriş sınavında başarısız oldu. Ben olsam, ben de gelmekten utanırdım" dedi.

"Hahaha."

"Çok doğru."

"Annemin beni her gün ne kadar rahatsız ettiği konusunda hiçbir fikriniz yok. Bana, bu aile koşullarında en iyi öğrenci olan Chen Feng'i örnek almamı söylüyordu. Neredeyse ölümüne sinirlenmiştim! Tahmin et bu sefer eve gittiğimde ne oldu. Söyleyecek hiçbir şeyi yoktu. Hahaha."

Başka bir öğrenci yürekten güldü.

Açıkçası, uzun zamandır Chen Feng'in en iyi öğrenci pozisyonu nedeniyle kıskançlıktan delirmişti.

"Nasıl böyle konuşabilirsiniz?"

Sınıf gözlemcisi Wang Yue onları tersledi, "Ne olursa olsun, o hala bizim sınıf arkadaşımız."

"Peh, gerçeği bile söyleyemiyor musun?"

Herkes mutlu bir şekilde gülümsedi.

"Aynı zamanda gelmemesi de iyi bir şey."

Wang Yue hafifçe söyledi, "Bu tür bir sonuçla geldiğinde kendini kötü hissederdi. Muhtemelen gelecekte görüşme şansımız olmayacak. Yolları basitçe bu şekilde parçalamak, sonuçta iyi bir şey olabilir. "

"Bu işler böyle olmalı."

Bazı insanlar güldü. "Eğer lise, temellerimizi düzenlemekte ısrarcı olmasaydı ve bizi, sadece kaynaklara dayanarak temellerimizi yükseltmekte yasak koymasaydı, o zavallı adam nasıl en iyi öğrenci olabilirdi? Pei! Bir üniversiteye girmeyi başarsa bile, çok arkamızda olurdu. Ve şimdi, bir üniversiteye girmeyi bile başaramadı."

Çoğu kişi bu sözlerle başını salladı.

Wang Yue gülümsedi, hiçbir şey söylemedi.

O anda, Wang Yue'nin bilekliği titreşti. Bir bilgi parçası ortaya çıktı. Wang Yue ona bakarken, şaşkınlık gözlerinde parladı.

Chen Feng hala hayatta mıydı?

O çocuk açıkça ölmüştü...

"Gelin. Sınıf gözlemcisi Wang'ı Kuzey Qing Üniversitesi'nin Gen Üretim Fakültesine girmesini kutlayalım."

Kalabalık kadeh kaldırdı.

"Haha. Çok teşekkürler."

Wang Yue ayağa kalktı ve selamları alırken ekranı kapattı.

Odanın içi alkışlama ve kahkaha ile doluydu.

* * *

Aynı zamanda, eski püskü kiralık bir odada, Chen Feng gen üretim hazırlıklarını bitiriyordu.

Gen üretim sürecinde üç adım vardı.

İlk adım: Gen Arama. Sayısallaştırılmış moda giriş yapmak ve gen formülüne uygun olan gerekli genleri kan özünde aramak.

İkinci adım: Gen Reaksiyonu. Bu genleri, ruhsal enerjinin etkisi altında birbirleriyle reaksiyona girmesine izin vermek ve istenen nihai gene dönüştürmek.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin